۶۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های لاهیجان بستری هستند

لاهیجان ( پانا) - فرماندار لاهیجان گفت تعداد مبتلایان بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های لاهیجان در حال افزایش است.

کد مطلب: ۱۱۷۶۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
۶۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های لاهیجان بستری هستند

به گزارش فرمانداری لاهیجان، یونس محمودی در جلسه ستاد مدیریت بحران لاهیجان اظهار کرد: متاسفانه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۸ بیمار کرونایی در این شهرستان فوت کردند و در حال حاضر ۵۷ بیمار در بیمارستان پیروز، ۸ بیمار در بیمارستان خصوصی میلاد و ۲ بیمار نیز در بیمارستان خصوصی شفا بستری هستند.

فرماندار لاهیجان خاطرنشان کرد: تاکنون ۷۷۰ دوز واکسن کرونا به کادر درمانی، ساکنان سرای سالمندان، جانبازان و پاکبانان این شهرستان تزریق شده است.

محمودی با بیان اینکه این شهرستان با توجه به توریستی بودن از مقاصد مسافران است، افزود: جاذبه های طبیعی و تاریخی لاهیجان باعث شد تا در نوروز ۱۴۰۰ بیش از یک میلیون خودرو مسافران درون استانی و برون استانی وارد لاهیجان شدند.

نماینده عالی دولت در لاهیجان با اعلام اینکه مشاغل ردیف ۲، ۳ و ۴ به مدت دو هفته مشمول تعطیلی است، گفت: تا دو هفته آینده فقط مشاغل ردیف ۱ با رعایت شدید پروتکل های بهداشتی، مجاز به فعالیت هستند.

محمودی با بیان اینکه حضور کارکنان در دستگاه ها به صورت یک سوم ظرفیت است، گفت: نمایندگان دستگاه های اجرایی به صورت هوشمند حوزه های مختلف صنفی و مشاغل را نظارت کنند.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت های هوشمند توسط راهور در سطح شهرستان صورت می گیرد، گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ اعمال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار