هزینه در جهت ارتقای سطح کیفیت آموزش، سرمایه گذاری است

کلات(پانا)- اولین جلسه کیفیت بخشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات در سال 1400با حضور رمضان پروانه مدیر اداره، معاونت و کارشناسان آموزشی این مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
هزینه در جهت ارتقای سطح کیفیت آموزش، سرمایه گذاری است

‍ مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات در این جلسه بیان کرد: با توجه به تعطیلی مجدد مدارس به دلیل نارنجی شدن شرایط شهرستان، آموزش های مجازی باید به جد پیگیری شود و مدیران مدارس ضمن رصد فعالیت همکاران در بستر شبکه شاد، به هر شکلی از اوضاع و احوال دانش آموزانی که در روستاها و مناطقی که دسترسی به زیر ساخت ها ندارند آگاه شوند.

رمضان پروانه افزود: بسیاری از همکاران ما در بستر شبکه شاد فعالیت مضاعفی دارند که جا دارد از این عزیزان تشکر کنیم، ولی برای بالابردن کیفیت آموزشی شتاب بیشتری را پیشه کنند.

پروانه در ادامه عنوان کرد: :هزینه در جهت ارتقای سطح کیفیت آموزش سرمایه گذاری است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم‌کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات اظهار کرد: بدلیل نبود امکانات و زیرساخت ها در شهرستان مرزی کلات، ناخواسته شاهد محروم‌ماندن بسیاری از دانش آموزان از تحصیل هستیم و لازم است مدیران محترم مدارس تمام تمرکز و تلاش خود را معطوف رشد این عزیزان کنند تا عدالت آموزشی که از آن صحبت می شود به خوبی اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار