نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با وزیر آموزش و پرورش:

مدیریت آموزش و پرورش درشرایط بحرانی ایام کرونایی مثال زدنی است

ارومیه (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد آموزش و پرورش با یک برنامه ریزی مناسب، شرایط بحرانی ایام کرونایی را بسیار خوب و عالی مدیریت کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت آموزش و پرورش درشرایط بحرانی ایام کرونایی مثال زدنی است

وزیر آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در استان اذربایجان غربی و امام جمعه شهرستان ارومیه دیدار کرد؛ دراین دیدار استاندار آذربایجان غربی، مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسولان استانی و کشوری حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با اشاره به عملکرد آموزش و پروش در مدیریت شرایط بحرانی ایام کرونا گفت: بعنوان یک شهروند از کار بسیار عظیم آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا و تدریس مجازی آنان قدردانی می کنم. آموزش و پرورش نشان داد که می تواند در شرایط سخت مدیریت عالی داشته باشد.

وی گفت: معلمان و قشر فرهنگی در کنار مشکلات کرونا با هوشمندی مسئولان و قابلیت های فرهنگیان خیلی سریع توانستند مدیریت کنند و قلب انسانها را به آرامش برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: هرکس انسان را از ظلمت خارج کند انسان را احیا و زنده کرده است و تربیت مصداق همین جمله است که بر عهده معلمان با دارا بودن ثواب خاصه است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه معلم گفت: جایگاه معلمان باید طوری باشد که خودشان احساس دارا بودن جایگاه و شخصیت در جامعه داشته باشند. بنابراین ضروریست از لحاظ مشکلات مالی بدون دغدغه باشند ؛معلمان باید درک جامعه و مسئولان را با حمایت آنان بصورت واضح احساس کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار