مجلس هفته آینده 2 روز جلسه علنی دارد

تهران (پانا) - رئیس مجلس با اشاره به شرایط کرونا و برگزاری جلسات صحن در سه مکان از پارلمان گفت صحن مجلس در هفته آینده تنها روزهای یکشنبه و سه‌شنبه جلسه علنی برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۷۵۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مجلس هفته آینده 2 روز جلسه علنی دارد

محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط کرونا و اینکه نمایندگان در سه مکان از پارلمان وظایف مرتبط با جلسه صحن علنی را انجام می‌دهند، در هفته آینده تنها روزهای یکشنبه و سه‌شنبه جلسه علنی برگزار خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز روز دوشنبه و بر اساس آیین‌نامه قبل جلسات خود را برگزار خواهند کرد.

احمد امیرآبادی فراهانی نیز در مورد تصمیمات هیأت رئیسه برای کاهش ساعات فعالیت مجلس در زمان پیک چهارم کرونا در تهران گفت: از هفته آینده جلسات صحن تنها در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه برگزار شده و زمان آن نیز کمتر از 4 ساعت بوده و در سه مکان تعیین شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در مجلس سعی می‌کنیم تمام پروتکل‌های بهداشتی تا زمانی که تهران از وضعیت قرمز کرونایی خارج می‌شود، بیش از پیش رعایت شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: برای حضور کارمندان نیز تمهیداتی جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شده، همچنین برای ورودی مهمان و رابطین پارلمانی دستگاه‌ها محدودیت‌هایی اعمال شده و تنها معاونان پارلمانی مجاز به ورود خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار