افتتاح مدرسه خیری زنده‌یاد موجانی و آموزشگاه شهید‌فخری‌زاده در پاکدشت

تهران (پانا)‌- با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران آموزشگاه ‌«شهید محسن فخری‌زاده» و مدرسه خیّری زنده‌یاد «سید‌مهدی موجانی» افتتاح و کلنگ ساخت پنج مدرسه دیگر بر زمین خورد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه خیری زنده‌یاد موجانی و آموزشگاه شهید‌فخری‌زاده در پاکدشت

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، آموزشگاه «دانشمند شهید‌ محسن فخری‌زاده» با 18 کلاس درس، در زمینی به مساحت 2700 مترمربع، با زیربنایی بالغ‌بر 2000 مترمربع ساخته شده‌است و دارای امکاناتی از قبیل کتابخانه، آزمایشگاه و سالن چندمنظوره است.

مدرسه زنده‌ یاد «سید‌مهدی موجانی» نیز با زیربنای 407 مترمربع دارای شش کلاس درس است که در زمینی به مساحت 4000 مترمربع به همت خیّر نیکوکار «سید‌هادی موجانی» رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران ساخته شده‌است.

امروز و با حضور رخشانی‌مهر و صیدلو، عملیات اجرایی ساخت چهار پروژه آموزشی با مشارکت بنیاد برکت و یک مدرسه با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در مناطق روستایی شهرستان پاکدشت آغاز شد.

چهار پروژه شش کلاسه برکت هر یک با زیربنای 470 مترمربع و مجموع برآورد اعتباری بالغ‌بر 19 میلیارد تومان و مدرسه 12 کلاسه با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل نیز با 1700 مترمربع زیربنا و 12 میلیارد تومان هزینه احداث می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار