اعمال محدودیت‌های وضعیت پرخطر در شهرری

شهرری(پانا)- فرمانداری ویژه شهرستان ری از اعمال محدودیت‌های جدید برای صنوف و مشاغل خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اعمال محدودیت‌های وضعیت پرخطر در شهرری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی‌کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه فوق العاده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا شهرستان ری، گفت: با اعلام وضعیت قرمز در شهرستان ری، محدودیت‌های متناسب با این وضعیت پرخطر برای فعالیت صنوف و مشاغل گروه ۲ و ۳ و ۴ اعمال خواهد شد.

او بیان کرد: در مرحله اول آگاه‌سازی عمومی و اطلاع‌رسانی لازم پیرامون وضعیت قرمز کرونایی صورت می‌گیرد، در مرحله دوم تذکر و در آخر نیز با افرادی که به رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجهی می‌کنند برابر قانون برخورد می‌شود.

توکلی تصریح کرد: آموزش عمومی در راستای آشنایی با خطرات و آسیب‌های ویروس جهش یافته کرونا در جهت پیشگیری و کنترل ویروس کرونا بسیار تاثیر‌گذار است و لازم است در این خصوص برنامه‌ریزی لازم و اجرای مطلوبی در سطح شهرستان ری صورت گیرد.

معاون استاندار تهران اظهار کرد: با توجه به جهش ویروس و انتقال سریع بیماری کرونا، شیوه اطلاع‌رسانی باید تغییر کند و ضمن آگاه‌سازی عمومی، تمامی شهرها و روستاهای شهرستان مراکز تشخیصی راه‌اندازی و این مراکز با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بصورت ویژه تجهیز و پشتیبانی شوند.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برای تمامی شهروندان الزامی است؛ باید تدابیری در نظر گرفته شود تا در راستای حفظ سلامت جامعه با افرادی که به بیماری کرونا و توصیه‌های بهداشتی توجه نمی‌کنند برخورد شود.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا جیریائی‌شراهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار