تمام توان خود را برای بهترین شدن به کار می‌گیرم

مشهد(پانا)- دانش آموز ورزشکاردر رشته کنگ فو اداره آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد، می گوید برای موفق شدن در تمامی کارهایی که به آن علاقه دارد تلاش می کند و تمام توان خود را برای انجام دادن آن به نحو احسن به کار می گیرد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تمام توان خود را برای بهترین شدن به کار می‌گیرم

پارمیس رجب زاده، مدال آور کونگ فو استان خراسان رضوی در گفت و گو با پانا گفت: از کودکی علاقه خاصی به ورزش و رشته های والیبال، بسکتبال و کونگ فو داشتم، از همان ابتدا با برنامه ریزی و راهنمایی اساتیدم تمرینات خود را در کنگ فو آغاز کردم و دو سال است که به طور حرفه ای این رشته را دنبال می کنم.
وی گفت: رشته کونگ فو توآ اولین رشته ایست که بنیانگذارش یک ایرانی است و محبوبیت خاصی در سطح دنیا دارد. دراین رشته تمام اعضای بدن درگیر است و به فرد کمک می کند تمرکز بیشتری داشته باشد.
رجب زاده گفت: من تا کنون چند مقام اول استانی، لوح تقدیر و مدال هم دریافت کردم و قرار بود به مسابقات کشوری اعزام شویم که متاسفانه بیماری کرونا این اجازه را نداد. در مسابقات استانی در بخش مبارزه که بهمن ماه99 برگزار شد. از بین ۳۰۰ نفر شرکت کننده، مقام اول را کسب کردم و همچنین در بهمن ماه که به صورت مجازی برگزار شد نیز اول شدم، موفقیت بیشتر در این عَرصه را آرزو و هدف خود می دانم، از لطف خداوند، تشویق و حمایت های پدر، مادر و استادم بسیار سپاسگزارم.
وی ادامه داد: در برنامه های زیادی حرکات نمایشی تیمی داشتم. در برنامه های تلوزیونی از جمله اعجوبه ها و ثامن شبکه ۵ استان خراسان رضوی هم اجرای برنامه داشته ام.
او افزود: به دلیل ویروس کرونا تمریناتم خیلی کمتر شده است. البته در بیرون از شهر یا پارک با رعایت بهداشت تمرین دارم. امسال بیشتر مسابقات و آموزش ها به صورت مجازی بود و آنلاین برگزار شد.
خبرنگار : مهلا جلالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار