مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان خبر داد:

ساخت و تعمیر 3750 واحد مسکن مددجویی در استان خوزستان

اهواز (پاانا)- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از ساخت و تعمیر 3750 واحد مسکن مددجویی در استان خوزستان خبر داد:

کد مطلب: ۱۱۷۳۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ساخت و تعمیر 3750 واحد مسکن مددجویی در استان خوزستان


جمال شیبه با اعلام این خبر به پانا گفت : 3750 واحد مسکن مددجویی با همکاری سپاه پاسداران گروه های جهادی بنیاد مسکن و خیرین برای نیازمندان و مددجویان خوزستانی احداث و بازسازی شد.
مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان با بیان اینکه این خدمات در سرفصل های خرید، ساخت و تعمیر منازل مسکونی ارائه می‌شود، ادامه داد: خدمات عمرانی شهری و روستایی ارائه شده در استان شامل ساخت و تعمیرات منازل، احداث حمام و سرویس‌های بهداشتی مربوط و همچنین هزینه انشعابات آب، برق، گاز و پروانه مسکن شهری مددجویان رایگان خواهد بود.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه در جریان سیل سال 98 و آبگرفتگی سال 99 حدود 3 هزار خانوار خوزستانی تحت حمایت کمیته امداد که متاثر شده اند افزود : برای بیش از 800 خانوار احداث و دو هزار خانوار ترمیم و بازسازی کامل انجام شد.
شیبه با اشاره به اینکه اولویت امداد خوزستان در سال ۱۴۰۰ امداد استان توجه ویژه به مناطق محروم با ضریب بالا است تصریح کرد: در روزهای آغازین سال نو جهت بررسی معیشت و مسایل نیازمندان همراه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز حجت السلام موسوی در مناطق محروم و صعب العبور بخش احمد فداله دزفول، چلواندکا و سوسن ایذه حضور پیدا کردیم.
او با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به محرومان و برطرف کردن چهره فقر از روستاها، همکاری وهماهنگی همه دستگاه را می طلبد، ادامه داد: علی رغم همه مشکلات به ویژه صعب العبور بودن برخی مناطق محروم، خدمت‌رسانی کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت ادامه دارد.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان بخش احمدفداله درفول، چلواندکا و سوسن ایذه، از مناطق محروم و در عین حال صعب العبور استان هستند که هزینه ساخت مسکن در این مناطق به دلیل حمل مصالح ساختمانی بیشتر و به سختی امکان پذیر و با مشکلاتی روبه رو است که باید رفع و زیرساخت ها آماده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار