صید سه مار در هفته اول سال توسط آتش نشانی کاشمر

کاشمر(پانا)- کارشناس آتش نشانی گفت: مهمترین اتفاقاتی که در سال ‏جدید توسط آتش نشانی مدیریت شد صید سه ماردر ‏منازل همشهریان ‏کاشمری بود.

کد مطلب: ۱۱۷۳۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
صید سه مار در هفته اول سال توسط آتش نشانی کاشمر

مجتبی شیعه زاده کارشناس آتش نشانی کاشمر در گفتگو با ‏خبرنگار پانا گفت:مهم ترین اتفاقی که در این هفته برای ما افتاد،رفع ‏مزاحمت سه حلقه مار در منطقه بلوار جانبازان شهرستان بود.‏ صید سه مار در منزل مسکونی هر مار به اندازه شصت ‏سانت که به کمک همکاران مان نهنگی وپور عباس و عزمی انجام گرفت.

شیعه زاده گفت: همشهریان ما از طریق سامانه 125 موارد مختلفی را به آتش نشانی ‏اعلام می کنند و ما بر حسب وظیفه همه موارد را تا حصول نتیجه و رضایت تماس گیرنده پیگیری می کنیم و البته بعضی موارد هم ممکن است مزاحمت تلفنی باشد ولی احتیاط و احتمال واقعیت حکم می کند که ما همه موارد را جدی گرفته و وارد عمل شویم و فقط خواهشی که داریم این است که افراد وجدان خود را در نظر گرفته و از تماس بی مورد خودداری کنند تا خدای نکرده اتفاق ناگواری روی ندهد.

وی ادامه داد: معمولاً مزاحمت حیوانات خسارتی ندارد ولی اگر ‏موارد خاصی باشد برای مثالشغال یا روباه این حیوانات باعث ایجاد ‏خسارت میشود و نیز به خاطر ترس مردم بویژه کودکان لازم است که اقدامات لازم را انجام دهیم

ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار