روزهای مرگ بار کرونایی؛

کهگیلویه و بویراحمد در بدترین شرایط کرونایی؛ فوت ۴ بیمار طی شبانه روز گذشته

یزدان پناه: تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های گرمسیری در حال افزایش است

یاسوج (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد با ثبت ۴ فوت کرونایی جدید طی شبانه روز گذشته شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۶۶ نفر رسید.

کد مطلب: ۱۱۷۳۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
کهگیلویه و بویراحمد در بدترین شرایط کرونایی؛ فوت ۴ بیمار طی شبانه روز گذشته

پرویز یزدان پناه ور گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در مقطعی تعداد بیماران کرونایی ما در استان تقریبا ۱۰۰ نفر بود که در حال حاضر به دلیل کم توجهی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی این تعداد به ۲۱۶ نفر رسیده است.

یزدان پناه افزود: از این تعداد ۵۷ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۱۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی با اشاره به این که در بدترین شرایط کرونایی یک سال گذشته هستیم تاکید کرد: روند افزایش کرونا در استان باعث افزایش فوتی های کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد شده است.
یزدان پناه ادامه داد: متاسفانه در طی ٢٤ ساعت گذشته ۴ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیشترین موارد فوتی و مبتلا به کرونا ویروس مربوط به شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، گچساران و دنا بوده است.
وی افزود: تعداد مواردی که جواب تست آنها مثبت بوده در استان روز به روز در حال افزایش است همچنین موارد بستری بیماران کرونایی و بستری های icu کرونایی نیز به همین شکل در حال افزایش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های گرمسیری استان نگرانی بنده و همکارانم در حوزه درمان است.
وی گفت: ویروس جهش یافته انگلیسی به سرعت و سادگی منتشر می‌شود و افرادی با سنین پایین‌تر را درگیر می‌کند، میزان سرایت پذیری بالایی داشته و میزان کشندگی آن نیز بیشتر است که می‌تواند باعث افزایش مرگ و میر در استان شود.
یزدان پناه بیان کرد: مردم باید حساسیتی که در ابتدای سال ۹۹ داشتند را هم اکنون نیز داشته و احساس خطر بیشتری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار