دهن‌کجی بزرگ قهرمان جام جهانی به AFC؛ آرژانتین برای بازی دوستانه راهی ایران می‌شود

تیم بزرگ اروپایی هم به تهران سفر می‌کند

تهران (پانا) - در روزهایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا با بهانه‌های عجیب حق میزبانی را از فوتبال ایران سلب کرده است، فدراسیون فوتبال آرژانتین از قطعی شدن سفر تیم ملی فوتسال آرژانتین به ایران برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال ایران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
دهن‌کجی بزرگ قهرمان جام جهانی به AFC؛  آرژانتین برای بازی دوستانه راهی ایران می‌شود

پس از اینکه دوشنبه اعلام شد که تیم‌های ملی فوتسال ایران و ژاپن پیش از جام جهانی در دو بازی دوستانه مرداد و شهریور امسال در ژاپن به مصاف هم خواهند رفت، دو حریف جدید دوستانه تیم ملی فوتسال ایران مشخص شد.

با اعلام فدراسیون فوتبال آرژانتین، تیم ملی فوتسال این کشور ژوئن سال 2021 ( خرداد 1400) به تهران سفر خواهد کرد تا دیداری دوستانه را با تیم ملی فوتسال ایران برگزار کند. تیم ملی فوتسال آرژانتین قهرمان آخرین دوره جام جهانی فوتسال است و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها محسوب می‌شود.

علاوه بر آرژانتین، سایت فدراسیون فوتبال مجارستان هم خبر داد که تیم ملی فوتسال این کشور هم در خرداد 1400 به تهران می‌رود تا دیداری دوستانه را با ایران برگزار کند.

البته فعلا زمان دقیق سفر تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین و مجارستان به ایران مشخص نشده است اما این احتمال وجود دارد که سفر این دو تیم همزمان باشد و آنها هم در دیداری دوستانه به مصاف هم بروند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار