نامه تشکر مدیران کل و شورای معاونین ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها به حاجی میرزایی

تهران (پانا) - مدیران کل و شورای معاونین ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور در نامه‌ای از وزیر آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کردند.

کد مطلب: ۱۱۷۲۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نامه تشکر مدیران کل و شورای معاونین ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها به حاجی میرزایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مدیران کل و شورای معاونین ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور طی نامه ای از پرداخت مطالبات معلمان و همکاران فرهنگی در کوتاه ترین زمان از وزیر آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کردند.

متن نامه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

حضور ارزشمند جناب آقای دکتر حاجی میرزایی وزیر محترم آموزش و پرورش

با سلام و تحیات الهی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال نو که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال تولید , پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گرفت. بدینوسیله از تلاش های ارزنده، تعاملات راهبردی و عزتمندانه شما عزیز گرانمایه و همکاران محترم حوزه بودجه وزارت آموزش و پرورش که از واپسین لحظات سال گذشته تا آغازین لحظات سال جدید با رفع موانع و پشتیبانی نیروهای خدوم توانستند کلیه مطالبات به حق معلمان حق التدریس , اضافه کار همکاران اداری و نیروهای خدمات آموزشی کشور را در کوتاه ترین زمان ممکن به حساب این عزیزان واریز نمایند , تقدیر و تشکر می نماییم. ارتباطات موثر و شخصیت وزین شما در دولت موجب تعمیق نقش و ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش در بین دستگاه های اجرایی کشور شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار