کشته شدن عامل قتل خانوادگی کنگان توسط پلیس

بوشهر(پانا)_ فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت صبح امروز یکشنبه، در یک عملیات پیچیده و هدفمند عامل قتل های خانوادگی شهرستان کنگان در کمین پلیس قرار گرفت و پس از لحظاتی مقاومت توسط تک تیراندازان نوپو پلیس کشته شد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
کشته شدن عامل قتل خانوادگی کنگان توسط پلیس

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر، اخبار تکمیلی و جزئیات این خبر به زودی اعلام خواهد شد.

قاتل در نخستین اقدام خود پنج نفر از شهروندان کنگانی را شامگاه پنجشنبه به ضرب گلوله کشت.

مقتولان شامل سه دختر ۲۱، ۱۸ و ۱۴ ساله و مادر بزرگ ۷۵ ساله آنها و یک جوان ۲۱ ساله بوده که در زمان قتل در منزل مقتولان حضور داشته است.

گفته می‌شود این جوان قصد ازدواج با یکی از این دختران را داشته است.

دادستان انقلاب بوشهر گفت: قاتل از بستگان مقتولان بوده و انگیزه قتل با بررسی صورت گرفته تا این لحظه نارضاتی شدید قاتل از نحوه رفتار و عملکرد این خانواده بوده است.

علی حسن پور اضافه کرد: براساس بررسی‌های به عمل آمده قتل مرد ۵۱ ساله در شب حادثه و همچنین قتل مرد ۵۰ ساله دیگری که در چند روز گذشته در شهر کنگان به وقوع پیوسته نیز منتسب به همین شخص است و این قتل ها به هم مرتبط هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان نیز گفت: قاتل پسر عمومی این خانواده است که ساعت حدود ۲۱ پنجشنبه شب با ورود به این منزل با اسلحه جنگی کلاشینکف مرتکب این جنایت شده است.

سرهنگ رهام رضایی افزود: وی سابقه ارتکاب قتل در ساله ۷۳ داشته است و با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده بود و پس از آن به جرم حمل مواد مخدر نیز ۲۰ سال سابقه زندان داشته است.

قاتل روز جمعه نیز در اقدامی یک جوان حدود ۳۵ ساله را در مغازه مرغ فروشیش در یکی از فرعی های بلوار اصلی شهر کنگان به ضرب گلوله کشت و متواری شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار