اجرای مرحله دوم پویش کمک های مؤمنانه در مدرسه  محراب منطقه ۱۴

تهران( پانا ) _ جعفری؛ مسئول اجرای طرح کمک های مؤمنانه منطقه ۱۴ معتقد است هدف از اجرای این دو مرحله کمک به خانواده های بی بضاعت،  با توجه به شیوع بیماری کرونا و سخت تر شدن مشکلات اقتصادی و مالی آنان است.

کد مطلب: ۱۱۷۲۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مرحله دوم پویش کمک های مؤمنانه در مدرسه  محراب منطقه ۱۴

جعفری؛ مسئول طرح کمک های مومنانه و مالی پرورشی مدرسه محراب، در گفتگو با پانا گفت: با کمک مجموعه مدارس محراب، دبیرستان دوره ی اول محراب و همکاری گروه جهادی مکتب عشاق الزهرا بر آن شدیم تا در این ایام، قدمی را هر چند کوچک، برای خانواده های بی بضاعت از پیش تعیین شده برداریم .

وی ادامه داد: تمامی مراحل خرید، بسته بندی و توزیع اقلام با همکاری بالقوه و کادر، دانش آموزان مجموعه مدارس محراب و همچنین کمک های بلاعوض گروه جهادی مکتب عشاق الزهرا (س) انجام شد.

وی ضمن تشکر از قدردانی از همکاری خانواده های مدرسه محراب، خاطر نشان کرد: در سایه لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولی عصر( عج) بر آن شدیم تا با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مرحله سوم کمک های مؤمنانه را با کیفیت بیشتر و تعداد انبوه تر آغاز کنیم.

وی در آخر افزود: با تمامی کمک های مجموعه مدارس محراب، ۵۰ بسته ارزاق تهیه شد و در اختیار مناطق و محل های محروم قرار گرفت.

*دانش آموز خبرنگاران: عطیه چوپانی، مطهره بوالحسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار