سود سهام عدالت فردا واریز می‌شود

تهران (پانا) - ۵۰ درصد از سود متعلق به هر سهامدار در هر دو روش مستقیم و غیر مستقیم فردا پنجشنبه (۲۸ اسفند) در حساب بانکی اعلامی تمامی مشمولین کارسازی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سود سهام عدالت فردا واریز می‌شود

طبق اعلام سازمان بورس،روند پرداخت سود سهام عدالت امسال هم همانند سال‌های گذشته بوده و به همه مشمولان، چه افرادی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند و چه افرادی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند از طریق سمات پرداخت خواهد شد.

در اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص زمان توزیع سود سهام عدالت آمده است: به موجب مصوبه مورخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ شورای عالی بورس و اوراق بهادار مقرر شده است که سودشرکت‌های سرمایه‌پذیر که در مجامع سال جاری تقسیم سود داشته‌اند به صورت یکجا تجمیع شده و به مشمولین سهام عدالت اعم از کسانی که روش مستقیم سهامداری را انتخاب کرده یا در روش غیر مستقیم سهامداری باقی مانده‌اند پرداخت شود.

در پی مصوبه فوق، بخشی از وجوه یاد شده با مشارکت و همکاری سازمان خصوصی‌سازی از شرکت های سرمایه پذیردریافت شده و در مرحله اول ۵۰ درصد از سود متعلق به هر سهامدار در هر دو روش مستقیم و غیر مستقیم در آستانه سال نو توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام) در روز پنجشنبه مورخ ۲۸ اسفند ۹۹ در حساب بانکی اعلامی تمامی مشمولین در بانک مربوطه کارسازی خواهد شد. مابقی وجه نیز پس از دریافت آن از شرکت‌های سرمایه پذیر در مرحله دوم به همان نحو پرداخت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار