ازخیران و گروه های جهادی در پویش کمک های مومنانه تجلیل شد

کرج (پانا)- همایش باشکوه گرامیداشت ولادت امام حسین علیه‌السلام و روز پاسدار و تجلیل از خیران و گروه جهادی آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج در پویش کمک‌های مؤمنانه به دانش‌آموزان و مدارس شهرستان نیمروز استان سیستان و بلوچستان در سالن شهدای فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ازخیران و گروه های جهادی در پویش کمک های مومنانه تجلیل شد

در ابتدا مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج از کسانی که در این پویش مهربانی و رزمایش مؤمنانه مشارکت داشته‌اند و حماسه زیبای کمک به دانش آموزان نیازمند شهرستان نیمروز استان سیستان و بلوچستان را به وجود آوردند قدردانی کرد و گفت: کار جمعی و روحیه جهادی فقط جمع آوری کمک های مادی و رساندن آن‌ها به دست نیازمندان نیست و در دل خود دستاوردهای معنوی و صحنه هایی دارد که این اقدامات مومنانه و نیکوکارانه را برای همیشه ماندگار می کند.
در ادامه برنامه پاسدار مجتبی آمرکاشی رئیس بسیج فرهنگیان استان البرز با قدردانی از گروه جهادی آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج در راه اندازی پویش مهربانی و رزمایش مومنانه افزود: مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج مدیر نمونه جهادی استان و پیشرو در برگزاری برنامه‌های ویژه انقلابی و جهادی هستند و همه این اقدامات و فعالیت ها عمل به توصیه های رهبر معظم انقلاب توسط فرهنگیان به عنوان افسران جنگ نرم است.
آمرکاشی اضافه کرد: در ابتدای شیوع بیماری کرونا و زمانی‌که حتی در داروخانه‌ها هم ماسک پیدا نمی‌شد آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج در یک اقدام جهادی و حرکت انقلابی کارگاه تولید ماسک را راه‌اندازی کرد و به کمک مردم و نظام سلامت آمد.
در بخش های دیگر این برنامه حسین هاشمیان، علی گلابی و حمید کریمی از طرف خیران و مدیران مدارس به تشریح مشارکت در این پویش مهربانی پرداختند.
در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از مسئولین بسیج فرهنگیان، خیران، موسسان و مدیران مدارس تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار؛ محسن خلیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار