مراسم تجلیل از مدرسان و دانش‌آموزان خبرگزاری پانا استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا) - مراسم تجلیل از مدرسان و دانش‌آموزان خبرگزاری پانا استان بوشهر با حضور معاون پرورشی و فرهنگی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌ کل آموزش و پرورش استان بوشهر، رئیس و کارکنان سازمان دانش‌آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از مدرسان و دانش‌آموزان خبرگزاری پانا استان بوشهر برگزار شد

علی موحدی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: گرفتن تصمیم عاقلانه مبتنی بر پی ریزی پویایی فکری و عملی در انتخاب بهترین راه از میان راههای مختلف است.

او افزود: یکی از زمینه های انتخابی که منجر به رسیدن به هدف می شود، مشورت است. پدر، مادر و معلمان از مشاوران ارزنده در زندگی شخصی و اجتماعی شما بشمار می آید.

پس به دلسوزان اصلی در زندگی خود اعتماد کنید و با مشورت راه درست را از نادرست تشخیص دهید.

موحدی افزود: دانش آموزان در ارتباط و روابط با همکلاسی ها و دوستان خود نقش مهمی ایفا می کنند. اینک که بعنوان خبرنگار پانا در عرصه رسانه فعالیت می کنید با الگو پذیری مطلوب می توانید برای همسالان خود نیز الگوی حسنه خوبی در رفتار، کردار و منش باشید که هریک از نمودها تاثیر بسیاری بر گروه همسالان می گذارد.

موحدی تاکید کرد: امروز خبرنگار پانا هستید و فردا از مدرسان موفق پانا خواهید بود و با همت والا می توانید نقش آفرینان در ترقی و پیشرفت جامعه اسلامی باشید.

احمد قاسمی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: داشتن روحیه نشاط و شادابی از مولفه های تاثیرگذار بر روابط فردی است و پیامد مثبت آن تعامل، رشد و تعالی است.

او در ادامه گفت: خبرنگاران پانا با تعامل بر کیفیت کاری خود می افزایند.

قاسمی افزود: دانش آموزان فعال در خبرگزاری پانا باید با آموزش های فرا گرفته سطح مهارت خود را بالا ببرند.

قاسمی تصریح کرد: ظرفیت به کارگیری قدرت ذهنی و توانایی ها موجب موفقیت خبرنگاران است.

محمود حسنی توابع، مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر نیز گفت: دانش آموزان خبرنگار پانا با تلاش های آگاهانه می توانند در دنبال کردن برنامه ها گام های موثری بردارند.

او افزود: برگزاری دوره های آموزشی به صورت عملی به نیازهای دانش آموزان در یادگیری هر چه بیشتر آنان در عرصه خبر و اطلاع رسانی به‌هنگام کمک زیادی می کند.

حسنی تاکید کرد: دوره های آموزشی به صورت مستمر تداوم خواهد داشت.

او گفت: در شرایط شیوع ویروس کرونا در برپایی دوره ها به صورت مجازی اهتمام صورت گرفت.

مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر تصریح کرد: دانش آموزان بطور فزاینده می توانند با شناسایی موقعیت های مختلف مشارکت کنند با مسئولیت پذیری مدبرانه در عرصه رسانه فعالیت کنند.

عبدالحسین صادقی مسئول خبرگزاری پانا استان بوشهر نیز اظهار کرد: نیروی محرکه اساسی دانش آموزان برای فعالیت در خبرگزاری پانا شناخت توانایی، علاقه و رضایت مندی درونی است.

این مهم در فضای کاری آموزشی بسیار برجسته تر نمود پیدا می کند.

او افزود: آموزش های فرا گرفته شده در عرصه خبر و عکس با برنامه ریزی مناسب صورت گرفته، تحقق هدف‌های از پیش تعیین شده را امکان پذیر می‌کند.

صادقی تاکید کرد: توانمندسازی و توان افزایی دانش آموزان با شیوه های آموزشی علمی بر ارتقا، عزت نفس، انرژی، قدرت ذهنی و درونی و مشارکت آنها می افزاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار