مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳:

با خدمت صادقانه در نظام تعلیم و تربیت، ادامه دهنده راه شهدا باشیم

تهران(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳، اهمیت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تاثیر آن در نسل جدید را از موضوعات مهم آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۱۷۱۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
با خدمت صادقانه در نظام تعلیم و تربیت، ادامه دهنده راه شهدا باشیم

سید محمدهادی حسینی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ با همراهی اعضای ستاد شاهد منطقه در دیدار با محمدحسن افضلی؛ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق ۱۲، ۱۳ و ۱۴ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت شهدا، در خصوص اهمیت و ضرورت هماهنگی، انسجام و همدلی بیش از پیش بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش منطقه در ارائه خدمات آموزشی و پرورشی به فرزندان شهدای عالی قدر و ایثارگران عزیز مطالبی ایراد کرد.

وی با اشاره به اهمیت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آموزش و پرورش افزود: یکی از مسائل مهم، تکیه‌ بر فرهنگ غنی ایثار و شهادت و ارزش‌های انقلابی است که در نهایت، وفاق و انسجام ملی را به همراه خواهد داشت. ایثار و شهادت از پایه‌های اصلی نظام اسلامی هستند و باید در نظام تعلیم و تربیت حفظ شود و اگر در این مسیر با همدلی، هم‌افزایی و وحدت جلو برویم؛ قطع به یقین موفق خواهیم بود.

او خاطرنشان کرد: ما همیشه به یاد خواهیم داشت عزیزانی را که برای تحقق آرامش امروز ما از گرانبهاترین و بالاترین سرمایه خویش گذشتند و در برابر تجاوز و خودخواهی‌های دشمنان ایستادند و از مرز و بوم کشورمان دفاع کردند. در حال حاضر وظیفه ما در قبال شهدا و خانواده شهدا بسیار سنگین است و ما باید تلاش کنیم تا با خدمت صادقانه، ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
در پایان از سوی ستاد شاهد و امور ایثارگران منطقه ۱۳ به رسم یادبود از افضلی و معاونین وی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار