برگزاری اردوهای راهیان نور عامل ایجاد انسجام و وحدت میان دانش آموزان حول محور دفاع مقدس است

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آئین افتتاحیه اردوهای مجازی راهیان نور گفت برگزاری اردوهای راهیان نور عامل ایجاد انسجام و وحدت میان دانش آموزان حول محور دفاع مقدس است.

کد مطلب: ۱۱۷۱۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوهای راهیان نور عامل ایجاد انسجام و وحدت میان دانش آموزان حول محور دفاع مقدس است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده در آئین افتتاحیه اردوهای مجازی راهیان نور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه اروهای راهیان نور را یکی از تاثیرگذارترین برنامه ها و فعالیت های دستگاه تعلیم و تربیت توصیف کرد و گفت: اردو راهیان نور یک فرصت جدید یادگیری و آموزش مسائل تربیتی و فرهنگی را برای دانش آموزان ایجاد نموده است که در آن می توان با سیره، اخلاق، منش و کردار شهدا آشنا شد.

وی با بیان اینکه همه ساله شاهد اشتیاق و علاقه مندی فراوان دانش آموزان و خانواده ها برای شرکت در برنامه راهیان نور بوده ایم تصریح کرد: این اشتیاق نشان از میزان اثرگذاری بالای این برنامه بر دانش اموزان دارد، روحیه معنوی دانش آموزان پس از بازگشت از این اردوها کامل محسوس است، امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این برنامه به صورت مجازی و در بستر سامانه شاد با همکاری بسیج دانش اموزی و معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

خدابنده در پایان تاکید کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور عامل ایجاد انسجام و وحدت میان دانش آموزان حول محور دفاع مقدس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار