مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

تحقق دولت الکترونیک پیش نیاز ارتقای کیفیت خدمات است

کرمان(پنا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست تخصصی رئیس و کارشناسان اداره فناوری اطلاعات با کارشناسان فناوری اطلاعات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان گفت تحقق دولت الکترونیک پیش نیاز ارتقای کیفیت خدمات است.

کد مطلب: ۱۱۷۱۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تحقق دولت الکترونیک پیش نیاز ارتقای کیفیت خدمات است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب با بیان اهمیت و ضرورت دولت الکترونیک گفت: در آموزش و پرورش استان در زمینه تحقق دولت الکترونیک و حقوق شهروندی دستاوردهای بسیار خوبی داشته ایم که زمینه را برای ارائه خدمات مطلوب تر فراهم کرده است.

وی افزود: در زمینه راه اندازی سامانه ها در حوزه مدارس، تارنماهای مختلف و اتوماسیون اداری اقدامات خوبی در سطح استان انجام شده که موجب تعامل بهتر حوزه ستادی با مدارس شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هر چه بیشتر بتوانیم حضور ارباب رجوع را کم کنیم، پیامدهای مثبت زیادی دارد از جمله کاهش رفت و آمدها، کاهش هزینه ها، وقت و انرژی که در این صورت شاهد رضایت بیشتر ارباب رجوع خواهیم بود.

اسکندری نسب اظهار کرد: در زمینه میز خدمت الکترونیک هم اقدامات خوبی انجام شده و ضرورت دارد همه آنچه که به عنوان فرآیند تعریف می شود به صورت الکترونیکی تبدیل شود، تشویقی ها هم به صورت الکترونیکی صادر می شود که اقدام موثری است.

وی به الکترونیکی بودن بیشتر مراحل استخدام اخیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: با شیوع بیماری کرونا همه ما بیشتر متوجه ارزش فناوری اطلاعات و اقدامات شایسته کارشناسان این حوزه شدیم، حدود یک سال است که بیشتر جلسات اداری به صورت مجازی برگزار می شود که قدم موثری در زمینه مدیریت این بیماری و تعامل مطلوب تر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار