استاندار تهران: توسعه دولت الکترونیک ضروری است

تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به لزوم توسعه دولت الکترونیک از رونمایی درگاه الکترونیک استان تهران به مناسبت دهه فجر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران: توسعه دولت الکترونیک ضروری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی عصر چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت با اشاره به لزوم ارزیابی دستگاه های اجرایی اظهار داشت: شاخص های عمومی و اختصاصی جهت ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی با هدف ارتقا عملکرد و بهبود فرآیندهای خدمت رسانی به مردم می باشد.

وی ادامه داد: در راستای تقویت شاخص ها و ارتقا عملکردها، آسیب شناسی از ارزیابی سال های گذشته ضروری است تا هر دستگاه با نقاط ضعف و قوت خود جهت رفع نقاط ضعف آشنا شود.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به شاخص الکترونیکی شدن خدمات عنوان کرد: درگاه الکترونیک استان تهران در دهه فجر رونمایی می شود که در قالب این درگاه ۶۰۰ خدمت دستگاه های اجرایی احصا و به صورت الکترونیک ارائه خواهد شد.

محسنی بندپی بیان کرد: با توجه به ابلاغ شاخص های اختصاصی جهت ارزیابی عملکرد، دستگاه های اجرایی جهت احصا و همچنین ابلاغ این شاخص ها با دقت و بر مبنای اصولی اقدامات را پیگیری کنند.

وی همچنین با اشاره به ضرورت توسعه دولت الکترونیک تاکید کرد: رتبه استان تهران در شاخص دولت الکترونیک در وضعیت خوبی قرار دارد، با این حال جهت توسعه زیرساخت ها و پیگیری اقدامات لازم جهت ارتقا این شاخص جلسه‌ای با حضور مسئولان امر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار