رزاقی در کارگاه استاندارد سازی و سبک منسجم مدارس شاهد گیلان:

ساحت‌های شش گانه تربیت در شناسنامه فعالیت‌های مدارس شاهد مورد توجه قرار گرفته است

تهران (پانا) - مدیر کل امور شاهد و ایثارگران در کارگاه استاندارد سازی و سبک منسجم مدارس شاهد استان گیلان گفت که اولین نکته ای که در شناسنامه فعالیت‌های مدارس شاهد مورد توجه قرار گرفته, ساحت‌های شش گانه تربیت است.

کد مطلب: ۱۱۷۰۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ساحت‌های شش گانه تربیت در شناسنامه فعالیت‌های مدارس شاهد مورد توجه قرار گرفته  است

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگران، کارگاه استاندارد سازی و سبک منسجم مدارس شاهد استان گیلان به منظور بررسی میزان پیشرفت و دریافت نظرات و پیشنهادت مدیران مدارس در خصوص اجرای شناسنامه فعالیت های مدارس شاهد با حضور رزاقی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران و رحمتی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شد.

محمد رضا رزاقی در این برنامه بعد از شنیدن سخنان تعدادی از مدیران مدارس شاهد ضمن تشکر از رحمتی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان و سرعتی رئیس اداره شاهد و ایثارگران استان, گفت: به طور کلی, نگاه مدیران مدارس شاهد, به شناسنامه فعالیت های مدارس شاهد در استان گیلان, نگاه عملگرایانه تری است.

رزاقی با اشاره به تفاوت آموزش و یادگیری, اظهار کرد: یاد گیری نحوه کاربست شناسنامه, در مدیریت مدرسه بسیار مهم و حیاتی است. وی همچنین به مباحث ناظر بر درون دادهای مدرسه و فرایندهای مدیریتی در مدرسه پرداخت و تصریح کرد: اولویت بر فرایندی است که ما را به مطلوب می رساند نه درون دادها, زیرا بسیاری از درون دادها, خارج از اختیارات ما است. مضاف بر این که مدیران مدارس که تفکر فرایندی دارند علاوه بر این که موفق ترند, می توانند درون دادها را ایجاد یا مدیریت کنند.

عضو شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش در ادامه تبیین شناسنامه فعالیت های آموزشی پرورشی و اجرائی مدارس شاهد خطاب به مدیران و اعضای شورای مدارس گفت: اولین نکته ای که در شناسنامه فعالیت های مدارس شاهد مورد توجه قرار گرفته, ساحت های شش گانه تربیتی است ساحت های تربیتی موقعیت هایی است که دانش آموزان در آن به تعالی و رشد متوازن می رسند ساحت های تربیتی در واقع یعنی رشد اجتماعی, رشد اخلاقی اعتقادی, رشد حرکتی, رشد زیبایی شناختی و رشد هنری دانش آموزان, بر اساس استعداد, توانایی و قابلیت هایی که دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار