معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:

نقش فضای ورزشی در تربیت و سلامت بدنی دانش‌آموزان

بهارستان 2(پانا)- دانش آموز خبرگزاری پانا آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان با معاون وزیر آموزش و پرورش در افتتاحیه پروژه‌های درون مدرسه‌ای شهرستان بهارستان گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش فضای ورزشی در تربیت و سلامت بدنی دانش‌آموزان

در حاشیه افتتاح پروژه‌های درون‌مدرسه‌ای شهرستان بهارستان، توسط معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، وی از نقش فضای ورزشی در تربیت و سلامت‌بدنی دانش‌آموزان گفت: مسأله تحرک و فعالیت در‌ واقع یک کار فرهنگی، اجتماعی است که باید کودک با آن مانوس شود و والدین نقش موثری در این زمینه دارند؛ مدرسه و رسانه می‌توانند موثر باشند اما محیط تاثیر ویژه‌ای دارد، بنابراین محیط را باید طوری فراهم کنیم که انگیزه فعالیت را بیشتر کند.

او افزود: امروز با این طرحی که در این مدرسه و پروژه‌ها انجام می‌دهیم، تلاش می‌کنیم محیط مدرسه، محیطی جذاب برای فعالیت باشد که دانش‌آموز بتواند به صورت خودجوش، به طرف فعالیت‌های مورد نیاز حرکت کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ما امروز معلمان تربیت‌بدنی و مراقبین سلامت بسیار خوبی در سراسر کشور داریم و محتوای درسی توسط سازمان و پژوهش آماده شده، اما تلاش می‌کنیم که فضای ورزشی مدرسه، محیطی فعال، پویا و انگیزشی باشد.

خبرنگاردانش‌آموز: سیفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار