زمستان پرکار انجمن پژوهشگران نوجوان 

تهران (پانا) - دومین و سومین نشست مجازی انجمن پژوهشگران نوجوان کانون پرورش فکری استان تهران با مشارکت برخط(آنلاین) ۱۶۰ نوجوان پژوهشگر کانون استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
زمستان پرکار انجمن پژوهشگران نوجوان 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان تهران؛ مشاهده گری و ارتباط آن با گردآوری اطلاعات، مشاهده گری و ارتباط آن با سوژه یابی عناوین دو نشست اخیر انجمن پژوهشگران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
دکتر نگین صدری زاده، کارشناس تفکر و پژوهش مهمان نشست های تخصصی انجمن پژوهشگران نوجوان کانون استان تهران، کارشناس تفکر و پژوهش در ادامه ی مبحث خوب دیدن که در نشست اول به آن پرداخته شد در این وبینار به مشاهده گری و ارتباط آن با سوژه یابی و همچنین مولفه های موضوع های قابل پژوهش پرداخت.
همچنین پخش انیمیشن مرغ دریایی و گفتگو پیرامون محتوا و پیام این اثر که در تبیین روش منحصر بفرد موجودات در برطرف کردن نیازهایشان است از پخش های پر مخاطب نشست بود.
انجمن پژوهشگران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران متشکل از مربیان و اعضای نوجوان علاقمند به تحقیق و کاوشگری و کارشناسان واحد آموزش و پژوهش ،برای نخستین بار در آذر ۱۳۹۹ در بستر پایگاه اینترنتی kpf.ir آغاز به کار کرده است، علاقه مندان می توانند از طریق مراکز فرهنگی هنری کانون استان تهران به عضویت این انجمن درآیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار