رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فاروج:

با کاشتن هر درخت، پاکیزگی هوا، زیبایی محیط و ایجاد حس زندگی و آرامش را به همه انسان ها هدیه دهیم

فاروج(پانا)- جشن درختکاری و هفته منابع طبیعی با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی، فرهنگیان و دانش آموزان، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی و همچنین به صورت پخش زنده از شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) در آموزشگاه قرآنی سمیه شهرستان فاروج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
با کاشتن هر درخت، پاکیزگی هوا، زیبایی محیط و ایجاد حس زندگی و آرامش را به همه انسان ها هدیه  دهیم

به گزارش پانا، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فاروج در این جشن گفت: هفته منابع طبیعی هر ساله تلنگری است تا ما دیدگاهمان را نسبت به طبیعت تغییر بدهیم.

امیر بتوئی افزود: وجود سیل ها، ریزگردها در شهرهای ما متاسفانه نشان دهنده این است که ما رفتار مناسبی با طبیعت نداشته ایم و لذا با توجه به شهرنشینی و افزایش کارخانجات و آلاینده ها، شاهد هوای ناسالم در شهرهای استان خودمان هستیم.

وی از درختان به عنوان کارخانه های بزرگ تولید اکسیژن و پاک کننده هوا نام برد و گفت: در تحقیقات پزشکی نشان داده است بیمارانی که از اتاق عمل بیرون می آیند اگر پنجره اتاق آنان رو به طبیعت باشد زودتر بهبود خواهند یافت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فاروج در پایان با بیان اینکه امیدواریم با همکاری همه مردم، ایرانی سبز و آباد داشته باشیم افزود: امروز یک قراری با هم گذاشته و با طبیعت مهربانانه رفتار کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج نیز در این جشن با بیان تبریک فرارسیدن عید سعید و بسیار بزرگ مبعث پیامبر اکرم(ص)، آغاز رسالت و برگزیده شدن ایشان به عنوان آخرین پیامبر آسمانی(ص) و همچنین هفته درختکاری و منابع طبیعی گفت: از پانزدهم تا بیست و دوم اسفند ماه به عنوان روز درختکاری و هفته منابع طبیعی نام گذاری شده است تا همه ما به طبیعت احترام گذاشته و ارزش آن را بیشتر از گذشته بدانیم.

خلیل ذوقی با بیان تقدیر و تشکر از تلاش های همه همکاران به عنوان مدافعین تعلیم و تربیت افزود: از همه فرهنگیان عزیز که به خاطر بیماری کرونا در طول شبانه روز منازل خود را تبدیل به کلاس‌های درس کرده‌ و اولیاء گرانقدر که به عنوان شرکای تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش را یاری می رسانند و همچنین دانش آموزان عزیز که به عنوان مدافعین سلامت فعالیت دارند صمیمانه سپاسگزارم.

وی گفت: به شکر خدا، این یک سال را که درگیر این بیماری بودیم، آموزش و پرورش و تعلیم تربیت را تعطیل نکردیم.

سید حسین حسینی معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج نیز از عوامل اجرایی کانون ها، دبستان سمیه وکلیه همکارانی که در برگزاری جشن درختکاری و هفته منابع طبیعی مشارکت داشتند سپاسگزاری کرد.

این جشن توسط معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش و با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فاروج، اداره دانش آموزی، کانون های فرهنگی تربیتی پسرانه امام جعفرصادق(ع) و دخترانه شهید مصطفی توافقی شهرستان فاروج برگزار شد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار