حضورسرزده وزیرآموزش‌و پرورش درکلاس درس مجازی دانش آموزان «دبیرستان ماندگار البرز»

تهران (پانا)- وزیر آموزش‌وپرورش به هنگام بازدید از مدرسه ـ موزه «ساختمان بنیان‌گذاران دبیرستان ماندگار البرز»، به‌طور سرزده وارد کلاس درس مجازی دانش آموزان این مدرسه شد و با دانش آموزان کلاس از طریق فضای مجازی گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
حضورسرزده وزیرآموزش‌و پرورش درکلاس درس مجازی دانش آموزان «دبیرستان ماندگار البرز»

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌و پرورش، محسن حاجی میرزایی از پروژه مرمت مدرسه-موزه ساختمان «بنیان‌گذاران دبیرستان ماندگار البرز» واقع در دبیرستان ماندگار البرز دیدن کرد و از نزدیک در جریان مرمت این مدرسه-موزه قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه بازدید از نحوه مرمت مدرسه-موزه «ساختمان بنیان‌گذاران دبیرستان ماندگار البرز»، به هنگام عبور از ساختمان آموزشی مدارس و با مشاهده حضور معلمان در کلاس‌های درس، دریکی از کلاس‌ها حضور یافته و با دانش آموزان از طریق فضای مجازی گفت‌وگو کرد.

حاجی میرزایی خطاب به دانش آموزان گفت: برای بازدید از روند مرمت مدرسه-موزه «ساختمان بنیان‌گذاران دبیرستان ماندگار البرز» آمده بودم که هنگام بازدید متوجه فعالیت‌های آموزشی معلمان مدرسه که در حال تدریس در کلاس‌های خالی بودند، شده و خواستم از این طریق به شما دانش آموزان بگویم که دلتنگ شما هستم و بستر فضای مجازی فرصتی شد که بتوانم از این طریق شما را ببینیم؛ مراقب خودتان باشید.

شایان‌ذکر است، وزیر آموزش‌وپرورش در پایان این برنامه، به‌طور نمادین در این مدرسه اقدام به کاشت درخت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار