دیدار حاجی میرزایی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در ساعات اولیه سفر خود به تبریز با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار حاجی میرزایی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در این دیدار بر ساحت‌‌های تربیتی سند تحول بنیادین به عنوان رویکرد اصلی دستگاه تعلیم و تربیت اشاره کرد و بر اجرای آن در شرایط زیست بوم جدید با روش‌های ابتکاری معلمان اذعان داشت.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این که آذربایجان مهد تمدن و فرهنگ در ایران است و اولین‌های آموزش و پرورش در این شهر بوده است، افزود: همکاری تمام دستگاه‌های استان با آموزش و پرورش در اجرای طرح یاریگران آموزشی در روزهای کرونایی الگویی همیشگی برای آموزش مجازی در کشور می‌باشد.

شایان ذکر است، دیدار با منتخب معلمان استان و بازدید و حضور در نمایشگاه دستاوردها و دیدار با مدیران و روسای آموزش و پرورش استان، نشست با دانش آموزان منتخب (کیفیت آموزشی در زیست بوم جدید)، افتتاح پروژه عمرانی دهکده ورزش دانش آموزی و افتتاح و کلنگ زنی50 پروژه در نواحی و مناطق استان و شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش در برنامه سفر یکروزه وزیرمی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار