در مراسم اختتامیه دومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن؛

کاظمی: مهمترین مزیت رقابتی در مواجهه با دنیای استکبار، فرهنگ ایثار و شهادت است

یادواره لاله‌های روشن می‌تواند در برافراشته کردن پرچم ایثار و شهادت و مقاومت موثر باشد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد مهمترین مزیت رقابتی ما در مواجهه با دنیای استکبار، فرهنگ ایثار و شهادت است که وجود آن انقلاب و نظام اسلامی را حفظ کرده است.

کد مطلب: ۱۱۶۹۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: مهمترین مزیت رقابتی در مواجهه با دنیای استکبار، فرهنگ ایثار و شهادت است

علیرضا کاظمی در مراسم اختتامیه دومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن، یادواره ۴۰ هزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی ضمن تشکر از همکاران اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی استان‌های برتر این یادواره را آذربایجان شرقی، اصفهان، شهرستان‌های استان تهران، البرز، مازندران، یزد، گلستان، بوشهر سیستان و بلوچستان و قزوین دانست.

کاظمی یکی از مهمترین استراتژی‌های معاونت پرورشی و فرهنگی را توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: بسته ۲۰ برنامه‌ای را در این حوزه تهیه کردیم و حوزه‌های سیاستی را انجام دادیم همچنین زیرساخت‌های زیادی را برای آن طراحی کردیم چرا که معتقدیم تربیت واقعی در این حوزه شکل می‌گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: اگر این حوزه محقق شود و فعالیت‌های آن افزایش یابد تربیت دینی، انقلابی، ارزشی و هویت دینی دانش‌آموزان به بهترین شکل صورت می‌گیرد.

کاظمی عنوان کرد: امروز مهمترین مزیت رقابتی ما در مواجهه با دنیای استکبار فرهنگ ایثار و شهادت است که وجود آن انقلاب و نظام اسلامی را حفظ کرده است.

وی ادامه داد: زمانی با استکبار مواجه می‌شویم باید این فرهنگ را به معنای واقعی گسترش دهیم. هدف دیگر ما جریان‌سازی این فرهنگ در جامعه است که این یادواره می‌تواند در برافراشته کردن پرچم ایثار و شهادت و مقاومت موثر باشد.

کاظمی تاکید کرد ما نیاز داریم با شهدا مانوس باشیم و در فضای شهید و شهادت و رفتار آنان قرار بگیریم این برنامه باید برای سال آینده آسیب‌شناسی شود تا بتوانیم سال آینده آن را با رویکردی عمیق‌تر‌، فراگیر تر و موثرتر ادامه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار