برگزاری وبینار تخصصی در منطقه ١٩

تکنیک های طلایی موفقیت در کنکور 1400

تهران(پانا)- مشاور آموزش و پرورش منطقه 19 تهران در وبینار تخصصی، پاسخ های سوالات دانش آموزان کنکوری را که با عناوین: چگونه یک دانش آموز کنکوری موفق باشیم؟ آیا شکست در کنکور به معنای شکست در زندگیست؟یابالعکس موفقیت در آن به معنای موفقیت در زندگیست؟ مطرح شد، عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تکنیک های طلایی موفقیت در کنکور 1400

تکتم سیف الهی؛ مشاور آموزش و پرورش منطقه 19گفت: هر ساله دانش آموزان زیادی در کنکور شرکت می کنند، یکی از مشکلاتی که دانش آموزان کنکوری با آن مواجه می شوند این است که نمی دانند همزمان با مدرسه و درس های روزانه، چگونه برای کنکور نیز مطالعه کرده و آماده شوند، از مهمترین اصول موفقیت در کنکور 1400، داشتن برنامه ریزی و انجام درست و به موقع آن است. تمام افرد متقاضی شرکت در این آزمون از اهمیت برنامه ریزی آگاه بوده و می دانند برای رسیدن به موفقیت و هدف اصلی خود باید برنامه ریزی مشخص شده ای داشته باشند.

سهیلا حاجیلو و موسی نیکویی مشاور هسته نیز در این جلسه درباره این موضوعات صحبت کردند:

*اصول برنامه ریزی صحیح، مرور و جمع بندی

*نحوه مطالعه و روش های یادگیری دروس عمومی و تخصصی

*سهمیه های کنکور و سئوالات مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نامی

*نحوه مدیریت زمان و افزایش تمرکز و انگیزه در کنکور

*روش های تست زنی

*بودجه بندی و ضرایب دروس در کنکور

*شیوه های جمع بندی و تاثیر معدل در کنکور مطالبی بیان کردند

سیف الهی در پایان افزود: با موفقیت در کنکور تازه ابتدای راه هستید و باید تلاش خود را دوچندان کنید تا هم به موفقیت تحصیلی برسید و هم رضایتمندی درونی و عدم موفقیت به معنای شکست در زندگی نیست و باید باعث تلاش و موفقیت شما در جنبه های دیگر زندگی حال و آینده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار