معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر تاکید کرد:

مدرسه در کنار امرآموزش کارکرد تربیتی هم دارد

اسلامشهر (پانا) - اگر دانش‌آموز تمام شرایط آموزش غیرحضوری را هم داشته باشد پنجاه درصد آموزش صورت می‌گیرد، چه برسد به مسائل تربیتی.

کد مطلب: ۱۱۶۸۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه در کنار امرآموزش کارکرد تربیتی هم دارد

سولماز زارعی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت‌و‌گو با پانا با گرامیداشت هفته امور تربیتی اظهار کرد: فعالیت مربیان پرورشی و تربیتی یک کار دلی و قلبی است و با تعهد اخلاقی و انسانی آنان صورت می‌گیرد.

زارعی تصریح کرد: اگر دانش‌آموز تمام شرایط آموزش غیرحضوری را هم داشته باشند پنجاه درصد آموزش صورت می‌گیرد، چه برسد به مسائل تربیتی. مدرسه کارکرد تربیتی دارد و دانش‌آموزان خیلی از مسائل پرورشی را در مدرسه یاد می‌گیرند و امیدواریم با فراهم شدن شرایط حضور دانش‌آموزان به مکان حقیقی آموزش و پرورش بازگردیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر با توجه به جمع‌بندی برنامه‌های هفته تربیتی تأکید کرد: با همکاری مدیر، کارشناسان حوزه پرورشی و مدیران واحدهای آموزش و پرورش اسلامشهر در طول هفته تربیت‌اسلامی به دلیل شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسمات گسترده نداشتیم و بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار شد.

زارعی افزود: برگزاری محافل انس با قرآن، دیدار معاون و کارشناسان حوزه پرورشی با ریاست منطقه، فضاسازی مدارس و اداره آموزش و پرورش، تجلیل از مربیان پرورشی و تربیتی واحدهای آموزشی با حضور کارشناسان شاخه پرورشی و اجرای ده‌ها برنامه در کانال‌های مربی، قرآن، نماز و عترت و کارگروه‌های تربیتی بخشی از برنامه‌های ما در هفته تربیتی بود.

خبرنگار: حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار