سردار دهقان: کشور با تجربه چهل و دو ساله از شرایط فعلی عبور خواهد کرد

تهران (پانا) - مشاور رهبر معظم انقلاب در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت کشوربا استفاده از تجربه چهل و دو ساله از این شرایط و مسائل کنونی عبور می کند.

کد مطلب: ۱۱۶۸۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سردار دهقان: کشور با تجربه چهل و دو ساله از شرایط فعلی عبور خواهد کرد

به گزارش ایرنا،سردار حسین دهقان روز پنجشنبه در حضور جمعی از اهالی شهرستان تالش بیان کرد: در آغاز سده جدید و در پیگیری برای اجرا و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی باید با تکیه بر چهار دهه گذشته یک آغاز متفاوت را تجربه کنیم حرکتی به سوی موفقیت با حضور تمام عیار مردم با یک صدا و با عزم و اراده قاطع و در این مسیر باید از همه مواهبی که خدا خلق کرده به بهترین نحو بهره گرفته و آینده ای بهتر را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: امروز ما توفیق یافته ایم اسلام را نمایندگی کنیم و توفیق دفاع از حریم اسلام را داشته و به دنیا نشان دهیم دین می تواند در خدمت اداره جامعه باشد.

وی افزود: این توفیق را خداوند و بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) به مردم دادند که در این گوشه جغرافیایی جهان، حکومتی اسلامی را بنا کنیم که جمهوریت یعنی حضور مردم و اسلامیت یعنی حاکمیت احکام شریعت را داشته باشد.

دهقان گفت: پیامبرمعظم اسلام از میان مردم روزگار خود مبعوث شد و خود را بخاطر مشکلات مردم در رنج و سختی قرار داد و امروز کسانی که دل به این نظام دارند و طرفدار این نظام هستند می دانند که فردی در راس حاکمیت قرار گرفته که بزرگترین رنج او رنج مردم است.

وی ادامه داد: در فرهنگ ما، امام وظیفه ای عام و عمومی دارد و در آن حوزه، رنگ و جغرافیا و مقام ارزش خود را از دست می دهد و همه آحاد جامعه برای حکومت دینی یکسان هستند.

وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: ما سختی ها و تجارب خوبی اندوخته ایم و باید دستمایه و زیرساختی برای ساخت آینده کشورمان باشد.

دهقان در ادامه با اشاره به ظرفیت های شهرستان تالش گفت: اینکه می گویند تالش باید خودش را اداره کند، معتقد مردمان این دیار می توانند نه تنها این شهرستان بلکه بخش عظیمی از نیاز کشور را تامین کنند و وقتی محصولات درختی، شالیزار، بندر، دریا، طبیعت داریم و در زمینه بومگردی و گردشگری ظرفیت های بالایی داریم همه اینها بسیار ارزشمند است و به توسعه این منطقه و اطراف می تواند بسیار کمک نماید.

مشاور مقام معظم رهبری در صنایع دفاعی در سفر به تالش از قلعه تاریخی صلصال در بخش اسالم این شهرستان بازدید کرد و تالشی ها لباس سنتی این قوم را به رسم احترام مهمان، به او هدیه کردند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار