برگزاری جشن نیکوکاری پویش دانش آموزی با شعار عیدی برای همه

سنندج(پانا) - با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری و آموزش نوع دوستی و مهرورزی به دانش آموزان، آیین نمادین جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در آموزش و پرورش شهرستان بیجار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن نیکوکاری پویش دانش آموزی با شعار عیدی برای همه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بیجار، در آستانه سال نو به منظور حمایت از دانش آموزان بی بضاعت مدارس کم برخوردار، آیین جشن نیکوکاری پویش دانش آموزی به صورت نمادین و با شعار «عیدی برای همه» با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری و آموزش نوع دوستی و مهرورزی به دانش آموزان صبح امروز 14 اسفند همزمان با روز احسان و نیکوکاری همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

این مراسم با حضور مسئولان شهرستان بیجار، امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، ریاست کمیته امداد و با همکاری سازمان دانش آموزی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، انجمن اولیاء و مربیان، مدیران و معاونان پرورشی مدارس، شهید الوندیان، شهید الماسی، شهید حق ویردی و شهید عباس‌زاده و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل پایگاه جمع آوری کمک های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بیجار برگزار شد.

در خلال برگزاری این مراسم معنوی مسئولان و دانش آموزان کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به همنوعان خود اهدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار