مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

کار تربیتی، کار قلبی‌ است که باید با تعهد انسانی صورت گیرد

قرچک (پانا)- مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک در دیدار با برترین‌های عرصه تربیت دانش‌آموزان بر موضوع اخلاق حرفه‌ای در کار تاکید ‌کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کار تربیتی، کار قلبی‌ است که باید با تعهد انسانی صورت گیرد

رضا داورزنی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک تشریح‌کرد: باید از روش‌های نوین استفاده کرد و فکرمان را بر اساس مسائل عقلانی و دینی استوار کنیم.
داورزنی در ادامه افزود: درست است که بحث تربیتی الان یک بحثی است که ما از منابع دینی‌مان بهره می‌گیریم؛ اما به نظر من باید با واقعیت امروز تلفیق پیدا کند. باید با دستاورد‌های علمی عجین شویم. به این دلیل که ما می‌خواهیم با بحث تربیتی و تربیت‌بدنی به عملکرد آن بخش نظارت داشته باشیم، باید بتوانیم مسائل دینی را برای دانش‌آموزان با دستاورد‌های علمی پیش ببریم.
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک در ادامه تاکید ‌کرد: به هر حال ما باید با واقعیت روز فعالیت کنیم، مسائل را با مسائل دینی پیوند بزنیم. کار پرورشی و تربیتی یک کار دلی و قلبی است و باید با تعهد اخلاقی و با تعهد انسانی صورت بگیرد. مربی که در رابطه با کمالات انسانی برای دانش‌ آموزان صحبت می‌کند، باید عین آن کمالات را دانش‌آموز در مربی ببیند.
داورزنی تشریح‌کرد: اکثر کارشناسان بر این باورند که اگر دانش‌آموز تمام شرایط آموزش غیرحضوری را هم داشته باشند پنجاه درصد آموزش صورت می‌گیرد، چه برسد به مسائل تربیتی. مدرسه کارکرد تربیتی دارد و دانش‌آموزان خیلی از مسائل پرورش یافتن را یاد می‌گیرند. امیدواریم با فراهم شدن شرایط حضور دانش‌آموزان به مکان حقیقی آموزش و پرورش بازگردیم.

در این جلسه که با حضور امام‌جمعه شهرستان قرچک حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی، شورای معاونین و مدیریت اداره آموزش و پرورش رضا داورزنی برگزار شد، از برترین‌های حوزه پرورشی و تربیتی تقدیر بعمل‌آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار