مدیر آموزش و پرورش منطقه ١١:ض

مربیان تربیتی شارح تزکیه و تعلیم و هادی نسل نو برای رسیدن به اهداف هستند

تهران (پانا) - گراوند وظیفه اصلی نظام های تربیتی را پرورش انسان شایسته دانست و تاکید کرد، منابع انسانی شایسته و کارآمد هستند که انسان خوب تربیت می کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۸۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مربیان تربیتی شارح تزکیه و تعلیم و هادی نسل نو برای رسیدن به اهداف هستند

مراسم بزرگداشت هفته امورتربیتی و تقدیر از معاونین پرورشی و مدیران و مشاوران فعال منطقه یازده با حضور قدرت اله گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه یازده و اعضای شورای معاونین منطقه در کانون حر برگزار شد.

در ابتدای جلسه، عنایت مهر؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن ادای احترام به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، و درود به روح پرفتوح امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب و درود و سلام به ارواح طیبه شهدای اسلام و با آرزوی سلامتی برای رهبر انقلاب و همه همکاران، هفته تربیت و تعلیم اسلامی را تبریک گفت و گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی ارائه کرد.

در ادامه جلسه گراوند؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ ضمن تبریک هفته امور تربیتی بیان کرد: مربی تربیتی شارح تزکیه و تعلیم و هادی نسل نو برای رسیدن به اهداف بزرگ هستند.

وی با اشاره به محتوای سند بنیادین افزود: کار همه نظام های تربیتی ساختن انسان شایسته است و ما انسان شایسته تحویل می دهیم. منابع انسانی شایسته و کارآمد هستند که انسان خوب تربیت می کنند. سند تحول بنیادین گویای این است که تربیت بن مایه همه کارهای ماست زیرا طبق سند تحول بنیادین تربیت باید تمام ساحتی باشد. آنچه هدف خلقت است و خدا ترسیم کرده عبودیت و یافتن ویژگی هایی است که برای رسیدن به حیات طیبه باید کسب شود و مربی تربیتی متولی این امر خواهد بود.

گراوند خاطرنشان کرد: کار مربی، بر مدار فطرت حرکت کردن است و همه معلمان و مربیان ما می خواهند تاثیر آنچه از طرف حضرت حق در نهاد بشر به ودیعه نهاده شده را به منصه بروز برسانند. انسان شناسی، طبیعت یابی، و خداشناسی وظیفه مربی تربیتی است و امروز کار تربیت و تعلیم با توجه به شرایط موجود دشوارتر از قبل است و مسئولیت ما را در این زمینه بیش تر از قبل خواهد کرد.

در ادامه جلسه از معاونین و مشاورین و مدیران فعال حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی تقدیر شد و از کتاب الکترونیکی شهدای دانش آموز و فرهنگی منطقه ۱۱ رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار