پبام تسلیت رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی به مناسبت درگذشت «محمود فتح نیا»

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درگذشت «محمود فتح نیا» را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۶۷۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
پبام تسلیت رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی به مناسبت درگذشت «محمود فتح نیا»

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، فریبرز حمیدی در پیامی درگذشت «محمود فتح نیا» را تسلیت گفت.

«محمود فتح نیا» طراح و سازنده استودیوهای الفبا و نگاه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بود که پس از ساخت این استودیوها برنامه‌های متعددی در آن ها و در راستای اطلاع‌رسانی، تشریح برنامه‌ها، سیاست‌ها و گفتگوهای مسئولان با رسانه‌ها و فرهنگیان ساخته‌شده است. این استودیوها با نگاه خاص این فرهنگی به مقوله آموزش‌وپرورش و نظام و تعلیم و تربیت طراحی‌شده بود و فتح نیا با تلفیق این عناصر با فرهنگ و هنر، سعی داشت مضامین جدید و نو، مطابق باسلیقه روز مخاطبان ایجاد کند.

از سوابق کاری فتح نیا می‌توان به معلم رشته هنر هنرستان‌های شهر تهران، مدیر روابط عمومی منطقه 6 و 11 شهر تهران را نام برد.

همچنین طراحی صحنه نمایش‌هایی همچون «خانه من اینجاست؟!»، «ماضی استمراری»، «طوفان»، «خورشید و خاکستر»، «هزاره‌های آه» و ... ازجمله فعالیت‌های وی در تئاتر به شمار می‌رود.

فتح نیا طراحی صحنه بسیاری از برنامه ها و مراسم‌های حوزه هنری را هم بر عهده داشته است و در جشنواره‌های متعددی برنده جوایز طراحی صحنه شده بود.

محمود فتح نیا در آبان امسال براثر سکته مغزی به کما رفت و بعد از گذشت بیش از دو ماه و در دی‌ماه به هوش آمد اما عوارض ناشی از سکته سرانجام باعث درگذشت وی شد.

متن پیام تسلیت فریبرز حمیدی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی به شرح زیر است:

«بنی‌آدم سرشت از خاک دارد...»

در نهایت تحزُّن و در غایت تألّم اطلاع یافتم، همکار عزیزمان، «زنده یاد محمود فتح نیا» در برابر مشیت الهی دست تسلیم فرابرد و سر تعظیم فرو آورد و این گونه ما را به سوگ خویش نشاند.

هر چند در مواجهه ی با حُزن و عزای عزیزان، عبارات عاجز از توصیف و اشارات قاصر از توشیح اَند، اما غمگنانه فقدان این فرهنگی فرهیخته و این هنرمند گرانقدر را به خانواده ی معظّم و معزّا، دوستان و دوستداران آن فقید سعید تعزیت و تسلیت میگویم و از درگاه خداوند غفّار برای آن مرحوم، غفران الهی و برای بازماندگان، سلامت و شکیبایی تمنا دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار