علی کریمی: از اول مشخص بود ر ای نمی‌آورم؛ امیدوارم 9 نفری که به من رای دادند را اذیت نکنند

روز مهندس را تبریک می‌گویم/ رئیس جدید به فوتبال خیانت نکند

تهران (پانا) - اسطوره فوتبال ایران پس از خروج از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال تاکید کرد که می‌دانسته است رای نخواهد آورد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
علی کریمی: از اول مشخص بود ر ای نمی‌آورم؛ امیدوارم 9 نفری که به من رای دادند را اذیت نکنند

علی کریمی پس از اینکه 9 رای در انتخابات فدراسیون فوتبال بدست آورد، هنگام خروج از مجمع در بین خبرنگاران حاضر شد و درباره انتخابات گفت: من در انتخابات ثبت نام کردم که بهانه دست کسی نیافتد که چرا خود فوتبالی‌ها نامزد نمی‌شوند، وگرنه از اول می‌دانستم که رای نمی‌آورم اما جا دارد از 9 نفری که به من رای دادند تشکر کنم.

وی ادامه داد: خوشحالم که خیلی مسائل در این انتخابات مشخص شد و به فوتبال ایران و جهان ثابت شد که تنها 9 نفر در مجمع حضور داشتند که می‌خواستند فوتبال تغییری اساسی کند. امیدوارم رئیس بعدی این 9 نفری که به من رای دادند را اذیت نکند.

کریمی در واکنش به پاک بودن انتخابات گفت: پاک بودن انتخابات را من نمی‌دانم تایید یا تکذیب کنم. خودشان می‌دانند و وجدان‌شان که باید پاسخگوی وجدان باشند. فقط امیدوارم هر کسی رئیس شد به فوتبال خیانت نکند.

اسطوره فوتبال ایران در واکنش به مهندسی انتخابات گفت: من نمی‌دانم مهندسی بود یا نه. ولی در مجموع روز مهندس را با تاخیر چند روزه تبریک می‌گویم.

وی در پایان در واکنش به اینکه اگر رئیس بعدی از او کمک بخواهد حاضر به همکاری است یا خیر، گفت: دیگر لزومی به حضور نمی‌بینم. قطعا اگر نیازی به حضورم بود رای می‌آوردم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار