مراسم تکریم و معارفه دو سالانه اعضای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ورامین

ورامین(پانا)-کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ورامین با معرفی اعضای جدید انجمن، به شرح وظایف شورای انجمن پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۶۶۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه دو سالانه اعضای  انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ورامین

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ورامین، به همت کارشناسی انجمن اولیاء و مربیان اولین جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان سال 99 در اتاق شورای گروه‌های آموزشی برگزارشد.

در این جلسه اعظم نائینیان کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ورامین، در سخنانی به تشریح بسته تحولی مدرسه، کانون تربیتی محله پرداخت و همچنین تشکیل کارگروه‌های تخصصی ازجمله،خیرین، تهیه نیازهای اولیه آموزشی دانش آموزان (تبلت،گوشی) را به اطلاع اعضا رساند.

او ضمن تقدیر از اعضاء قدیمی، بر ارزش پیوند اولیاء و مربیان از اعضا جدید خواست در تبیین و استحکام این پیوند کوشا باشند و در ادامه حکم دوسالانه‌ اعضاء جدید شورای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ورامین را اهدا کرد.

امیر آبلو، علیرضا اردستانی، الهام معاف، حبیب اسدی، اکرم مقیسه و کتایون شصتی به عنوان اعضاء اصلی و محمد رضا تاجیک راد، اکرم بیاتی و علی بختیاری اعضاء علی البدل شورای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ورامین هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار