اعلام رسمی نامزدی علی مطهری در انتخابات ریاست جمهوری

تهران (پانا) - نماینده مردم تهران در مجلس دهم امروز با برگزاری یک نشست خبری، نامزدی خود برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام رسمی نامزدی علی مطهری  در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش ایرنا، علی مطهری روز پنجشنبه همچنین افزود: با توجه به شرایط کشور و توانایی که در خود احساس می کنم لازم دیدم در انتخابات ریاست جمهوری حضور یابم.

نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: خود برای اداره کشور اصلح می‌دانم و معتقدم برای ترغیب مردم به مشارکت هر کس این توانایی را در خود ببیند باید برنامه خود را ارائه دهد.

مطهری ادامه داد: احزاب و گروه‌های سیاسی از تحریم انتخابات سخن نگویند و شورای نگهبان کسانی که قانون اساسی را قبول دارند و مشکل مالی ندارند را تایید کند که شور نشاط در انتخابات ایجاد شود.

وی افزود: طی چهل و چند سال گذشته توفیقات نسبی داشتیم و در برخی از زمینه‌ها موفق نبودیم. باید کاستی‌ها را برطرف کنیم. عدالت موضوع بسیار مهمی است. باید شکاف‌های طبقاتی را کم کنیم و فاصله مردم از نظر برخورداری از مواهب اقتصادی کم شود. مساله احترام به آزادی‌ها را جدی بگیریم و در این راستا الگوی ما حکومت حضرت علی علیه السلام است. صحبت کردن درباره عدالت و حق، کار آسانی نیست. همه می‌توانند درباره حق و عدالت و اینگونه مسائل صحبت کنند ولی باید در عمل پای‌بند باشند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: حضرت امیر (ع) چهار سال و چند ماه حکومت داشتند و در این مدت واقعا به عدالت و دموکراسی و اخلاق پایبند بودند و به دلیل عدالت خواهی به شهادت رسیدند. لذا الگویی جز حکومت علی (ع) نداریم و اینجانب این راه را در پیش خواهم گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار