«العین الاسرائیلیه» شبکه العالم واکاوی می کند؛

تهدید اسرائیل از سوی رهبر حزب الله و واکنش رسانه‌های صهیونیستی 

تهران (پانا) - توجه رسانه های صهیونیستی به سخنان قاطع و تهدیدآمیز سیدحسن نصرالله علیه یاوه گویی ها و زیاده خواهی های مقامات اسرائیلی که به نوعی ایجاد بحران امنیتی برای صهیونیست ها منجر شده است، در برنامه امشب «العین الاسرائیلیه» شبکه العالم بررسی می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۶۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تهدید اسرائیل از سوی رهبر حزب الله و واکنش رسانه‌های صهیونیستی 

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، تشدید بحران های روحی، نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در اثر سخنان تهدیدآمیز اخیر سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب الله، در این برنامه از «العین الاسرائیله» با حضور دکتر نزیه منصور، کارشناس سیاسی منطقه واکاوی و تشریح خواهد شد.
در ادامه پخش گزارشی در همین خصوص از شبکه 12 رژیم اسرائیلی، به ویدئوی منتشرشده اخیر که حاوی تصاویری از پایگاه های نظامی صهیونیستی داخل مناطق شهری و شهرک ها بود، اشاره می شود . دکتر نزیه تحلیل خواهد کرد: رسانه های صهیونیستی در تلاش بودند تا حزب الله را به تاسیس پایگاه های نظامی در مناطق مسکونی متهم کنند؛ اما صحبت های اخیر سیدحسن نصرالله آنان را در مقابل شهروندانشان رسوا کرد و مشخص شد که آنان خود اقدام به چنین کاری یعنی تاسیس پایگاه های نظامی در مناطق مسکونی کرده اند.
دکتر نزیه همچنین در تفسیر سخنان دبیر کل حزب الله لبنان خواهد افزود که حزب الله در جنگ آینده هرگونه حمله به شهروندان لبنانی را در عمق مناطق رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.
«العین الاسرائیلیه» به تهیه کنندگی محمد پیشگر و اجرای حنان ضیا، تهیه شده در دفترشبکه العالم در بیروت، ششم اسفند ماه ساعت 21 به وقت تهران از آنتن العالم پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار