مدیرکل آموزش و پرورش استان اعلام کرد:

عضویت بیش از 13 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستانی در کانون‌های فرهنگی و تربیتی

زاهدان (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر داد در این استان ۴۵ کانون فرهنگی تربیتی  در حال فعالیت هستند که به طور میانگین در هر کانون قریب به ۳۰۰ دانش آموز عضویت دارند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
عضویت بیش از 13 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستانی در کانون‌های فرهنگی و تربیتی

حمیدرضا رخشانی، در آیین محوری هفته گرامیداشت کانون‌های فرهنگی و تربیتی اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و تربیتی محل کسب مهارت های گوناگون برای دانش آموزان هستند و وظیفه تربیت و پرورش فرزندان ایران اسلامی را برای آینده این سرزمین بر عهده دارند.

وی افزود: این کانون ها محل کسب مهارت‌های گوناگون هستند و در فضای کانون، زمینه‌سازی برای یادگیری هر چه بهتر دانش آموزان فراهم می شود، چرا که محیط کانونها بستری شادی آفرین، انگیزشی و متنوع است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان، آموزش مهارت های علمی، حرفه ای و زندگی فردی و اجتماعی را برای دانش آموزان بسیار مهم دانست و افزود: باید دانش آموزان را برنامه محور تربیت کنیم تا بتوانند در همه امور و فعالیت ها بر اساس برنامه ریزی و تدبیر در امور حرکت کنند.

رخشانی بر بهره‌گیری از فناوری‌های روز در عصر تکنولوژی تاکید کرد و گفت: در نظر گرفتن نیازهای عصری و نسلی در شرایط کنونی برای دانش آموزان بسیار مهم است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به ظرفیت ایجاد شده در برنامه تلویزیونی خوان هشتم برای دانش آموزان و همکاران فرهنگی در استان، خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین اهداف این برنامه بهره گیری از توانمندی ها و قابلیت های دانش آموزان در راستای هویت سازی، افزایش اعتماد به نفس و تمرین مهارت های مختلف است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار