شرایط جوی مازندران: جاده‌های لغزنده، بارش برف در مناطق ساحلی و جلگه‌ای

ساری (پانا) - در حالی که بارش برف هم اکنون در ارتفاعات جاده هراز و کندوان در حال باریدن است و جاده‌ها را لغزنده کرده، از امشب در مناطق ساحلی و جلگه‌ای نیز برف خواهد بارید.

کد مطلب: ۱۱۶۶۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
شرایط جوی مازندران: جاده‌های لغزنده، بارش برف در مناطق ساحلی و جلگه‌ای

سرهنگ علی‌رضا قدمی، رییس پلیس راه مازندران، از بارش برف در ارتفاعات جاده هراز و کندوان خبر داد و گفت: «هم اکنون تمامی جاده‌های استان به دلیل بارش باران و برف لغزنده است.»

او از رانندگان خواست تا با احتیاط در این مسیر‌ها رانندگی کنند و تأکید کرد که همراه داشتن زنجیر چرخ برای همه وسایل نقلیه در جاده‌های کوهستانی و برفگیر استان الزامی است.

به گفته سرهنگ قدمی هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

بارش برف در مناطق ساحلی و جلگه‌ای مازندران

احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران نیز به پانا گفت: «در مناطق ساحلی و جلگه‌ای بارش باران خواهیم داشت همراه با کاهش محسوس دما و وزش باد شدید موقتی که از بعدازظهر با بارش برف همراه می‌شود.»

به گفته اسدی امروز در دامنه و ارتفاعات، آسمان ابری و مه آلود است همراه با بارش برف، وزش باد و کاهش محسوس دما.

اسدی برای روز پنج‏شنبه هفتم اسفند در نیمه غربی استان، تداوم سرما را پیش‌بینی کرد که همراه با بارش پراکنده برف و باران و وزش باد است. در نیمه شرقی استان نیز سرما ادامه دارد و احتمال بارش پراکنده وجود دارد.
او برای شهرهای مناطق ساحلی و جلگه ای در روز جمعه را دارای آسمانی ابری همراه با بارش باران، کاهش محسوس دما و وزش باد شدید موقتی اعلام کرد که از بعدازظهر با بارش برف همراه می‌شود ضمن آنکه در دامنه و ارتفاعات، آسمان ابری و مه آلود همراه با بارش برف، وزش باد خواهد بود که همراه با کاهش محسوس دما است.
طبق پیش‌بینی هواشناسی مازندران امروز و فردا به دلیل طوفانی بودن برای صید و صیادی و فعالیت دریایی مناسب نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار