کبری خزعلی: اگر خانواده‌ها و دانش‌آموزان تغییر کنند، جامعه تغییر می‌کند

تهران (پانا) - ابعاد همکاری های سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده در نشستی مشترک بررسی شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
کبری خزعلی: اگر خانواده‌ها و دانش‌آموزان تغییر کنند، جامعه تغییر می‌کند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، در این نشست با حضور ریاست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده؛ ابعاد همکاری های دو مجموعه به منظور فراهم کردن زمینه عقد تفاهم‌نامه و همکاری های بیشتر بررسی شد.

در این جلسه کبری خزعلی، رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با تقدیر از همکاری ها سازمان پژوهش در پروژه مشترک آموزش معلمان با موضوع خانواده و سبک زندگی این همکاری را نمونه خوبی از عرصه همکاری های فرهنگی و تربیتی این شورا نام برد و افزود: خانواده و دانش آموزان اگر تغییر کنند؛ جامعه تغییر می‌کند.

وی با اشاره به الگوی عملی حاج قاسم در پیگیری امور اشاره کرد: نباید به درون کشور در امور زنان و خانواده اکتفا کرد و برای صدور الگوی زن مسلمان باید ارتباطات بین المللی را هم توسعه داد.

وی در ادامه با مرور برخی زمینه های همکاری قبلی پیشنهاد عقد تفاهمنامه بین دو مجموعه را مطرح کرد.

حسن ملکی معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه از عقد تفاهمنامه فی مابین دو مجموعه استقبال کرد و این جلسه را فرصت مغتنمی در گسترش همکای ها و طرح موضوعات اساسی حوزه ی زنان و خانواده در محتوای برنامه های درسی دانست.

ملکی با اشاره به تالیف کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی برای دختران و پسران گفت. دوره ی آموزشی برگزار شده برای حدود 5000 معلم باید مورد بررسی قرار گیرد تا معلوم شود نتایج به دست آمده چگونه می تواند در تدریس معلمان برای دوره های بعدی تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به ظرفیت های سازمان پژوهش، بستر شبکه ی ملی رشد و مرکز تربیت و یادگیری معلم را بستری مناسبی در ترویج مفاهیم درسی مدیریت خانواده و سبک زندگی دانست.

در این نشست مقرر شد مفاد تفاهمنامه همکاری دو طرف با پیگیری اکرم عینی مشاور امور بانوان و رییس کتابخانه و مرکز اسناد سازمان انجام شود.

در این نشست آیت الهی، لواف، سید سعید بدیعی و صدیقه حسن زاده نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار