آیین کلنگ زنی چهار واحد آموزشی در بادرود

بادرود(پانا) - همزمان با میلاد با سعادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت حضرت جواد الائمه ، آیین کلنگ زنی چهار واحد آموزشی در بادرود برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین کلنگ زنی چهار واحد آموزشی در بادرود

آیین کلنگ زنی چهار واحد آموزشی با حضور رخشانی مهر معاو وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ، اعتدادی مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان اصفهان، میربد مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان، فیروزی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین شهرستانی و منطقه ای در بادرود برگزار شد.

در این برنامه، رخشانی مهر معاون وزیر با اشاره به نقش خیرین در رشد و تعالی مراکز آموزشی افزود : خوشبختانه فرهنگ مدرسه سازی در کشور در حال توسعه است و این موضوع سبب پیشرفت جامعه آموزشی کشور شده است.

وی افزود : مدرسه سازی از دسته کار های خیر و نیکویی است که از بسیاری از جهات با سایر اقدامات متفاوت است زیرا که بنا نهادن مدرسه در رشد و تکامل جامعه نقش دارد.

این برنامه در قالب آیین کلنگ زنی چهار واحد آموزشی که شامل: ساخت دبستان آیت الله کاشانی بادرود به همت خیر گرانقدر حسنعلی محققی، ساخت دبستان شش کلاسه برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره) ، ساخت آموزشگاه شهید دستغیب بادرود به همت بنیاد علوی و ساخت پژوهش سرای دانش آموزی به همت جهان پهلوان حیدری در شهر بادرود برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار