کرونا اجازه نداد «اپیدمی» درگلستان شکل بگیرد

تهران (پانا) - کارگردان نمایش «اپیدمی» که یکی از نمایش های حاضر در جشنواره تئاتر فجر بود از اجرا نشدن این تئاتر در استان گلستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کرونا اجازه نداد «اپیدمی» درگلستان شکل بگیرد

رضا پور تراب زاده در گفت و گو با پانا با اشاره به شرایط قرمز کشور در بحث کرونا و به روی صحنه نرفتن نمایش «اپیدمی» گفت: « با توجه به اینکه استان گلستان در شرایط قرمز قرار گرفته است تمامی نمایش های این استان لغو شده که این موضوع شامل حال تئاتر اپیدمی هم می شود.»
وی با اشاره به نبود حمایت از تئاتر های در حال اجرا اظهار کرد: «با توجه به اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا هستیم حمایت های بسیار کمی در این حوزه میشود و این مسئله برای هنر تئاتر مشکلاتی را ایجاد کرده است.»
«رضا پور تراب زاده» در ارتباط با مشکلات یافتن اسپانسر برای نمایش «اپیدمی»، گفت: «برای به روی صحنه بردن این نمایش در شهر تهران هم با مشکلاتی روبرو هستیم. با توجه به حجم سنگین نمایش ها در سالن های شهر تهران و شرایط اجرای نمایش «اپیدمی» که یک تیم چهل و پنج نفره است، در حال نامه نگاری هایی هستیم تا بتوانیم اسپانسری پیدا کنیم و تئاتر را جهت اجرا در تالار وحدت روی صحنه ببریم. امیدواریم باتوجه به اینکه واکسن کرونا به ایران وارد شده است هرچه زودتر و در نیمه دوم تابستان این مهم به سرانجام برسد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار