تولید ۸۵درصد اسپری‌های خودرویی کشور در تبریز

تبریز(پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی از تولید ۸۵درصد از اسپری‌های خودرویی کشور در تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تولید ۸۵درصد اسپری‌های خودرویی کشور در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی مرتضی نیرومند افزود: واحد تولیدکننده اسپری بزرگترین تولیدکننده اسپری خودرویی کشور است که در زمینی به مساحت ۳هزار و ۸۰۰مترمربع با سرمایه گذاری ۴۰میلیارد تومان در شهرک صنعتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تبریز راه اندازی شده است.

وی افزود: این کارخانه با تولید ۶میلیون عدد اسپری‌های خودرویی برای ۲۵ نفر به طور مستقیم اشتغال زایی کرده است.


نیرومند گفت: ۱۱شرکت دانش بنیان در شهرک صنعتی شهید سلیمانی مستقر هستند و برخی شرکت‌های مستقر نیز در تلاش برای تبدیل شدن به دانش بنیان هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ادامه داد: یک شرکت مهندسی پزشکی هم به عنوان واحد تولیدکننده مستقل در زمینه تولید تجهیزات پزشکی بیمارستانی در این شهرک صنعتی فعال شده است که انواع محصولات تنفسی، محصولات مصرفی در اتاق عمل و محصولات قلبی و عروقی تولید می کنند.

وی افزود: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۲۱۰۰مترمربع توانسته است برای ۴۰نفر به طور مستقیم و ۳۸نفر به طور غیرمستقیم ایجاد اشتغال کند.

نیرومند اسکویی در مورد میزان سرمایه گذاری این واحد تولیدی گفت: میزان سرمایه گذاری این واحد تولیدی ۴۲میلیارد تومان است و سالانه ۵۰۰هزار عدد قلم الکترو سرجیکال، ۶هزار عدد پلیت الکترو سرجیکال، ۳هزار عدد ست قلبی-عروقی، ۸۰۰هزار عدد ماسک تنفسی و و ۸۰۰عدد فیلتر تنفسی را به عنوان نیاز مبرم بیمارستان‌های سانتر کرونا تولید می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در بازدید از واحد تولیدکننده انواع لوازم خانگی در این شهرک گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت ۳۴هزار و ۶۰۰مترمربع با سرمایه گذاری ۸۰میلیارد تومانی و اشتغال زایی برای ۵۰نفر به صور مستقیم در حال فعالیت است و ۳درصد تولید کولر آبی کشور در این شرکت تولید می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار