استاندار زنجان؛

از هفته آینده دو شرکت مواد شوینده و اسپری های ضدعفونی کننده توزیع می کنند

ورود خودروهای سایر استان‌ها در نوروز به زنجان ممنوع است

زنجان (پانا) - استاندار زنجان شامگاه گذشته در جلسه مشترک شورای تامین و ستاد پیشگیری از کرونا گفت: درهفته گذشته 500 هزار ماسک توزیع شده است و از هفته آینده دو شرکت تولیدکننده مواد شوینده و بهداشتی، اسپری های ضدعفونی کننده را به اندازه نیاز استان تولید و در اختیار تعاونی غذا و دارو قرار خواهند داد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
از هفته آینده دو شرکت مواد شوینده  و اسپری های ضدعفونی کننده توزیع می کنند

فتح اللله حقیقی، با قدردانی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی بیمارستان ها تاکید کرد: ما با اقدامات پیش بینی شده توانستیم ابتلا به بیماری کرونا را در استان زنجان سه هفته به عقب بیاندازیم و از این فرصت برای تجهیز بیمارستان ها و تولید اقلام مورد نیاز استفاده کردیم. به طوریکه درهفته گذشته 500هزار ماسک توزیع شده است و از هفته آینده شدو شرکت تولیدکننده مواد شوینده، اسپری های ضدعفونی کننده را به اندازه نیاز استان تولید و در اختیار تعاونی غذا و دارو قرار خواهند داد.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه دو هفته بسیار سخت و حساس را در پیش داریم، از مردم خواست توصیه ها را جدی بگیرند و بهترین راه برای کنترل شیوع بیماری کرونا، ماندن در منزل و پرهیز از حضور در بازار و مراکز خرید است.

فتح الله حقیقی با بیان اینکه برای نوروز هیچ برنامه ای در استان نداریم و از پذیرش مهمان معذوریم تاکید کرد: نیروی انتظامی نباید اجازه ورود خودروهای سایر استانها به داخل شهر را بدهد و از شنبه تمام اماکن تاریخی، تفریحی، هتل ها و مهمانپذیرها تعطیل است.

استاندار زنجان می‌گوید: جان مردم برای ما از همه چیز اولی‌تر است و اصناف نیز باید نهایت همکاری را برای تعطیلی واحدهای صنفی و مراکز پر تجمع به‌منظور حفظ سلامتی مردم انجام دهد و از معتمدین و علمای شهر نیز می خواهیم با توجه به سرایت و انتقال سریع این ویروس طبق بیانات رهبر معظم انقلاب به توصیه های پزشکی عمل کنند و لازم است نمازهای جماعت نیز در مساجد تا اطلاع ثانوی اقامه نشود.

برخورد با شایعه سازان فضای مجازی، جلوگیری از تجمعات و ازدحام مردم در خیابان ها و اماکن تجاری، نظارت بر نحوه پخت نان در نانوایی ها، تحت نظر داشتن زندان ها و پادگان ها و همچنین سوخت‌گیری خودروها توسط اپراتورهای پمپ بنزین از دیگر توصیه های استاندار به اعضای شورای تامین به منظور نظارت در شهر بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان هم در جلسه شورای تامین و ستاد پیشگیری از کرونا با قدردانی از تلاش کادر درمانی استان برای مقابله با بیماری کرونا در استان گفت: باید از امروز مسئولیت ها جدی تر گرفته شود و با توجه به هشداری که در این جلسه داده شد، مردم خودشان باید تمام موارد را رعایت کنند. چرا که مسئولان در حد توان در میدان هستند و خدمت‌رسانی می‌کنند.

حجت الا سلام والمسلمین خاتمی در عین حال گفت: آرامش را در جامعه حفظ کنیم و و با بالا بردن روحیه مردم و البته همراهی آنها و توجه به توصیه های بهداشتی و ایمنی می توانیم این دو هفته سخت را پشت سر بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار