فرماندار اسلامشهر:

عملکرد قابل تقدیر واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان اسلامشهر در سال جهش تولید

اسلامشهر (پانا) - در برخی موارد مدیران ادارات شهرستان اسلامشهر به دلیل اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی در راستای جلوگیری از تعطیلی یک واحد تولیدی توسط ادارات کل یا وزارتخانه ذی ربط توبیخ شدند و پذیرفتنی نیست.

کد مطلب: ۱۱۶۵۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد قابل تقدیر واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان  اسلامشهر در سال جهش تولید

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر، در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اظهار کرد: عملکرد درخشان واحدهای تولیدی و صنعتی اسلامشهر در شرایطی که کشور با جنگ اقتصادی تمام عیار مواجه بود کمک شایانی به حفظ اشتغال موجود و همچنین ایجاد بیش از 10 هزار فرصت شغلی جدید بود.

او بر ضرورت تداوم همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی با واحدهای تولیدی در جهت ایجاد اشتغال و حفظ روند روبه رشد تولید در سطح شهرستان تاکید کرد.

مرسلپور گفت: در برخی موارد مدیران ادارات شهرستان اسلامشهر به دلیل اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان در راستای جلوگیری از تعطیلی یک واحد تولیدی توسط ادارات کل یا وزارتخانه ذیربط توبیخ شدند که پذیرفتنی نیست.

فرماندار اسلامشهر بیان کرد: در این جلسه مسائل و مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی، کشاورزی و صنعتی شهرستان، مطرح و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار