بارش برف در اردبیل

اردبیل(پانا) - بارش برف در استان اردبیل ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف در اردبیل

به گزارش اداره کل راهداری استان اردبیل، کلیم‌اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل در جریان بازدید از عملیات برف روبی محور اردبیل - آستارا گفت: در حال حاضر شاهد بارش باران در شهرستان‌های شمالی استان و بارش برف در بقیه محورهای ارتباطی استان هستیم.
او افزود: ۸۰ اکیپ راهداری از دقایق اولیه شروع بارش‌ها بطور مرتب در حال نمک پاشی و برف روبی جاده‌ها هستند.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با بیان اینکه ۴۲۰ نفر نیروی راهداری با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات در جاده‌ها و راهدارخانه‌های استان مستقر شده و در حال خدمت رسانی به مردم هستند تصریح کرد: باتوجه به بارش رحمت الهی سطح راه‌ها خیس و لغزنده است که امیدواریم رانندگان در جاده‌ها با رعایت کامل قوانین سفری ایمن داشته باشند.
وثوقی با بیان اینکه اولویت برف روبی با محور‌های اصلی و فرعی است گفت: راهداران سخت کوش پس از اتمام عملیات برف روبی در محور‌های یادشده با همه توان عازم بازگشایی راه‌های روستایی خواهند شد.
او افزود: هموطنان در سفر‌های زمستانی سیستم‌های گرمایشی خودرو را بررسی کنند، لباس گرم، تجهیزات ایمنی و به ویژه زنجیرچرخ حتما به همراه داشته باشند.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با قدردانی از تلاش‌های نیرو‌های پلیس راه، هلال احمر، اورژانس جاده‌ای و سایر نیرو‌های امدادی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

در عین حال اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز به دلیل بارش برف و برودت هوا، با صدور اطلاعیه ای مدارس ابتدایی شهری و روستایی را درنوبت صبح و بعد از ظهردر اردبیل، مشگین شهر، لاهرود و ارشق تعطیل اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار