راهیابی دانش آموزان پارس آبادی به مرحله نهایی مسابقات مناظره دانش آموزی اردبیل

اردبیل(پانا) - درنخستین دوره مسابقه مناظره دانش‌آموزی که به صورت ویدئو کنفرانس توسط سازمان دانش آموزی استان برگزار شد دانش آموزان پارس آبادی به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.

کد مطلب: ۱۱۶۵۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی دانش آموزان پارس آبادی به مرحله نهایی مسابقات مناظره دانش آموزی اردبیل

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش پارس آباد، نخستین دوره مسابقه مناظره دانش‌آموزی با حضور داوران استانی و با شرکت تیمهای شرکت کننده به تفکیک دختران و پسران از مناطق و نواحی ۱۹گانه استان به صورت ویدئو کنفرانس توسط سازمان دانش آموزی استان با رویکرد ترویج فضای نقد و مناظرات علمی در بین دانش‌آموزان برگزار شد .

در این دوره از مسابقات با نظر هیئت داوران در بخش دختران دانش آموزان پریا آذرمی، زهرا اصغری، به عنوان گروه بسیار خوب و شایسته تقدیر انتخاب شدند و در بخش پسران نیز امیر حسین احمدی ومحمد رضا شکاری به عنوان گروه عالی به مرحله نهایی و کشوری راه یافتند.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد نیز با صدور پیامی درخشش وموفقیت دانش آموزان فعال سازمان دانش آموزی این شهرستان را در نخستین دوره مسابقات مناظره دانش آموزی در اردبیل که با هدف توانمندسازی دانش‌آموزان در مهارت‌های اجتماعی به ویژه توسعه تفکر نقادانه و سخنوری برگزار شد، به دانش آموزان منتخب و همکاران فرهنگی بویژه حوزه پرورشی این مدیریت تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار