طرح شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید آغاز شد

زاهدان (پانا) - دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان از آغاز طرح شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید آغاز شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، رضا صباغی اظهار کرد: امسال ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم با هدف اجرایی کردن بخشی از مطالبات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان آموزش و پرورش، طرح شناسایی معلمانی را که در شرایط نوپدید زیستی، آموزشی و تربیتی جاری با تلاش و مجاهدت و با استفاده از امکانات موجود و بذل وقت و انرژی مضاعف در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان خود موفق و موثر عمل می کنند را در دستور کار قرار داده است.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: مشمولان این طرح تمامی معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، حق التدریس، قراردادی، خرید خدمت و بازنشستگان شاغل در واحدهای آموزشی و پرورشی اعم از دولتی، غیردولتی و مدارس خاص در هریک از دوره های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم هستند.
دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مشمولان طرح می توانند با مراجعه به سایت ltms.medu.ir فرم خودارزیابی را براساس شاخص های موجود تکمیل کنند.
وی گفت: شناسایی جلوه های ویژه معلمی در چهار مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری صورت خواهد گرفت و معلمان بعد از تکمیل فرم خودارزیابی با معرفی تیم شناسایی مدارس که شامل مدیران، معاونین و نماینده معلمان مدارس هستند توسط تیم داوری و براساس مستندات ارائه شده در هر مرحله معلمان سرآمد شناسایی و معرفی خواهند شد که به همین منظور شیوه نامه اجرایی طرح به تمام مدارس ارسال شده است.
صباغی با بیان اینکه این طرح امسال برای اولین بار اجرا خواهد شد، تصریح کرد: از ویژگی های مهم این طرح راه اندازی سامانه شناسایی و معرفی است که ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه، معلمان تمام مراحل را از طریق سامانه دنبال خواهند کرد و نیازی به ارائه مستندات فیزیکی و کاغذی نیست و بصورت الکترونیکی مستندات را ارائه خواهند داد.
وی در پایان گفت: همچون سنوات گذشته مراسم تجلیل از معلمان سرآمد، در سال تحصیلی جاری نیز در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار خواهد شد.
گفتنی است شناسایی و معرفی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید از دوم اسفندماه آغاز شده و معلمان با مراجعه به سامانه جامع یادگیری و آموزش فرهنگیان به آدرس ltms.medu.ir می توانند نسبت به تکمیل فرم خودارزیابی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار